سلام من ۲۹ هفته وسه روزم بود سونو دادم حجم مایع ۲۴۵ بود .دکترم گفت که چون قندو عفونت نداری سه هفته قبلش ازمایش گلوکز داده بودم .دوهفته مواد قندی رو رعایت کن ودوباره سونو بده .من رعایت کردم حتی تو مصرف اب .سرمای شدیدیم خوردم حتی میلم ب چیزی نمیکشید بخورم امروز سونو دادم حجم مایع بیشترم شده .شده ۲۵۷ .کسی بوده که این مشکل واسش پیش اومده باشه .چیکار کرده .زایمان زودرس نداشته؟؟ بسلامتی نی نیشو بغل کرده مشکلی واسه بچه پیش نیومده؟؟
انقد رعایت کردم دوهفتست لب ب چیز شیرینی نزدم نمیدونم دیگه چیکار کنم
کسی تجربه ای داشته
پرسش (1401/07/21):
افزایش حجم مایع امینو
561
50
1401/07/21
سوال کننده
0
1401/07/21
سوال کننده

این سونوی قبلیم که ۲۹ هفته وسه روزم بود
0
1401/07/21
سوال کننده

اینم واسه امروزه که ۳۱ هفته وسه روزمه
0
1401/07/21
سوال کننده
حتی دکتر سونو قلب ومعدرو تا بندنافشو چک کرد .گفت هر چیزی که مشکل ساز میتونه باشه که حجم مایع زیاد باشه خوبه .بچه سالمه همه چیش
0
1401/07/21
سوال کننده
اگه از قند وعفونت اینا نباشه مشکلی نداره؟؟
0
1401/07/21
سوال کننده
من چهارشنبه نوبت دکتر دارم اما میخوام شنبه برم تا ببینم دکترچی میگه باز .
0
1401/07/21
سوال کننده
داروی خاصی داره واسه کم شدنش
0
1401/07/22
پارمیس جون
سلام عزیزم بهتر سونو رو پیش یکی دوتا دکتر دیگه ببری که نظر بدن
0
1401/07/22
پارمیس جون
من شکم اولم دوقلو بودن کیسه آبم زیاد بود دکتر خودم که رفتم گفت چیزی نیست دقیقا یه هفته بعدش زایمان زودرس کردم ومتاسفانه بچها نموندن دلیلش هم مال کلیه بود
0
1401/07/22
پارمیس جون
کلا میگن کیسه آب بزرگ دلیل بر خوب کار نکردن کلیه هست انشاالله که مال شما اینطور نیست
0
1401/07/22
Zarrii azizi
عزیزم بخاطر خوب کار نکردن کلیه بچه یا مادر؟
راهی نداره ک حجم آب کم بشه
راهی نداره ک حجم آب کم بشه
0
1401/07/22
ارزو مامان اردلان و نیکان
قند دوساعته بده مطمئنم از اونه از کلیه این چیزا نیس
0
1401/07/22
ارزو مامان اردلان و نیکان
شما چن هفته بودی؟این موارد بیشتر برا هفته های پاینه معمولا
1
1401/07/22
ارزو مامان اردلان و نیکان
کیسه اب بزرگ می تونه از عفونت ادرار یا قند یا ۷۰ درصد موارد بدون دلیل باشه
0
1401/07/22
ارزو مامان اردلان و نیکان
اگه مشکل داشت تو سونو بهت میگف به این دلیل حجم کیسه اب افزایش پیدا کرده حالا ببر به دکترت نشون بده
0
1401/07/22
سوال کننده
اره همه چیشو چک کرد گفت هیچ مشکلی نیس.فردا میرم پیشش🥲
0
1401/07/22
پارمیس جون
کلیه بچها
0
1401/07/22
پارمیس جون
۶ماه و۸روزم بود
0
1401/07/22
پارمیس جون
حتی واسه این دخترمم تو سونو قبل زایمان چیزی نگفتن ولی تو یه ماهگی اومد دنیا گفتن کلیه چپ ورم داره البته گفتن موردی نداره ولی اولین چیزی که دکترم واسه مشکل الان پارمیس پرسید این بود که آب کیسه زیادنبود گفتم دکترگفته یکم لب مرزه ولی مهم نیست
0
1401/07/22
پارمیس جون
ان شاالله که چیزی نیست ولی حتما پیگیر باش
0
1401/07/22
ارزو مامان اردلان و نیکان
کلیه مشکل داشته باشه معمولا کیسه اب کمه حجمش
0
1401/07/22
سوال کننده
یعنی بچه اذیت میشه درد داره؟؟ حل شدنی نیس؟؟
0
1401/07/22
سوال کننده
ارزو الان دعا میکنم قند وعفونت داشته باشم🤐
0
1401/07/22
ارزو مامان اردلان و نیکان
😑😑😑اردلان ورم کلیه داش موقع دنیا اومد
0
1401/07/22
ارزو مامان اردلان و نیکان
😂از کلیه نیس خاطرت جمع
0
1401/07/22
سوال کننده
عه خوب شد دیگه خداروشکر
0
1401/07/22
سوال کننده
میگم دکتر سونو خودش همه چیو چک کرد گفت همه چیت ب دیابتیا میخوره چون همه چیش سالمه .
0
1401/07/22
سوال کننده
بمن میگفت نکران نباشی بیشتریا که درشتن اب دورشونم زیاده .اگه از نظر عفونت چک کرده باشی
0
1401/07/22
سوال کننده
میگم ارزو برم یجا دیگه سونو؟؟
0
1401/07/22
سوال کننده
ارزو از فشار خون میشه؟؟
0
1401/07/22
سوال کننده
چون تو این دوهفته فشارم بیشتر بالاست
0
1401/07/22
ارزو مامان اردلان و نیکان
اره اکثر بچه ها دارن اونو
0
1401/07/22
ارزو مامان اردلان و نیکان
منم میگم قنده
0
1401/07/22
ارزو مامان اردلان و نیکان
من که یادته گف حجمش زیاده ۲ هفته بعد رفتم گف ن خیلیم خوبه ۱۵؛حالا تو ازمایشا بده ۱۰ روز دیگه دوباره برو
0
1401/07/22
ارزو مامان اردلان و نیکان
یعنی چی درشتن؟به درشتی بچه نیس فک نکنم
0
1401/07/22
ارزو مامان اردلان و نیکان
ن یا قنده یا عفونت یا بی دلیل
0
1401/07/22
سوال کننده
دو تو این دوهفته انقد رعایت کردم این شد .نمیکردم الان ۴۰ رد شده بود😬😬
0
1401/07/22
سوال کننده
میگفت اگه بچه ریزو اب زیاد مطمئن باش مشکل مغزی یا معده داره .😶
0
1401/07/22
سوال کننده
خداروشکر واسه تو نرمال شد .
0
1401/07/22
سوال کننده
🥲🥲🥲🥲
0
1401/07/22
سوال کننده
سه تاشم استرس زاعه
0
1401/07/22
ارزو مامان اردلان و نیکان
هنوزم رعایت کن
0
1401/07/22
ارزو مامان اردلان و نیکان
ن اگه سرش درشت باشه و اب زیاد میگن مشکل داره یا سر یا کام
0
1401/07/22
ارزو مامان اردلان و نیکان
انشاالله برا توام درس میشه💙💙
0
1401/07/22
سوال کننده
واییی🥲
0
1401/07/22
سوال کننده
انشالله
0
1401/07/22
ارزو مامان اردلان و نیکان
😂😂سرشم از ۳هفته بیشتر بزرگ باشه ن که الکی
0
1401/07/22
ارزو مامان اردلان و نیکان
بعدم بیخیال بابا تو مشکلی نداری نهایتا قنده
0
1401/07/22
سوال کننده
خلاصه من این بچمو سالم از خدا میخوام خودش داده خودشم سلامت میرسونه دستم بمنچه🤣🤣
0
1401/07/22
سوال کننده
انشالله که همینطور باشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




