سلام متخصص عزیز وقت بخیر من در سیکل iuiقرار دارم برای من یک سری آزمایشات نوشتن
ممنون میشم جواب آزمایشات برام تفسیر کنید
سوال بعدم اینکه برای آزمایش پرولاکتین من صبح نتونستم انجام بدم و بعد از ظهر از ساعت ۱ تا ۳ خوابیدم و ۳ ساعت بعد بیدار شدن از خواب انجام دادم
ایا این در نتیجه آزمایشات اختلال ایجاد میکنه؟؟؟
پرسش (1401/07/21):
تفسیر آزمایش برای iui
428
15
1401/07/21
سوال کننده
0
1401/07/21
سوال کننده

1
1401/07/21
سوال کننده

0
1401/07/21
پزشک اوما
سلام به روی خوشگلتون عزیزم
وقتتون بخیر ❤️
عزیزم سطح هموگلوبین خون و هماتوکریت بالا و سطح پلاکت رو به پایین است، داروی خاصی مصرف کرده بودید ؟
در برابر هپاتیت بی ایمن نیستید ، بهتر است برای واکسیناسیون اقدام کنید. سطح پرولاکتین نیز طبیعی است و اگرچه نحوه انجام آزمایش از اعتبار جواب کم می کند اما چون نتیجه طبیعی است نیازی به تکرار ندارد🌹
وقتتون بخیر ❤️
عزیزم سطح هموگلوبین خون و هماتوکریت بالا و سطح پلاکت رو به پایین است، داروی خاصی مصرف کرده بودید ؟
در برابر هپاتیت بی ایمن نیستید ، بهتر است برای واکسیناسیون اقدام کنید. سطح پرولاکتین نیز طبیعی است و اگرچه نحوه انجام آزمایش از اعتبار جواب کم می کند اما چون نتیجه طبیعی است نیازی به تکرار ندارد🌹
0
1401/07/21
سوال کننده
دارو خاص که نه اما متفورمین مصرف کردم و اینکه دوماه قبل از آزمایش پریودی های نامنظم داشتم و بخاطر باشگاه شب ها دمنوش سنبل طیب مصرف میکردم
0
1401/07/21
سوال کننده
امکان داره ایمن نبودن در برابر هپاتیت بخاطر کاهش وزن زیاد در یک ماه باشه؟؟
0
1401/07/21
پزشک اوما
عزیزم دمنوش را متوقف کرده و من توصیه میکنم به هماتولوژیست حتما روز شنبه قبل پروسه iui مراجعه کنید.
در مرود سوال بعدی شما، خیر ارتباطی با وزن و سبک زندگی ندارد در بدو تولد برای همه واکسن هپاتیت بی تزریق میشود اما سطح آنتی بادی به مرور به صورت طبیعی در بدن کم شده و برای همین هر 7 تا 10 سال باید وضعیت ایمنی بدن چک شده و اگر ایمن نبود مجددا واکسیناسیون تکرار شود 💜
در مرود سوال بعدی شما، خیر ارتباطی با وزن و سبک زندگی ندارد در بدو تولد برای همه واکسن هپاتیت بی تزریق میشود اما سطح آنتی بادی به مرور به صورت طبیعی در بدن کم شده و برای همین هر 7 تا 10 سال باید وضعیت ایمنی بدن چک شده و اگر ایمن نبود مجددا واکسیناسیون تکرار شود 💜
0
1401/07/21
سوال کننده
ممنونم از راهنمایتون لطف کردید
0
1401/07/21
سوال کننده
ببخشید یه سوال برام پیش اومده .من قبلا آزمایش داده بودم یک سال پیش و مشکلی نداشتم بعد اون با گاز اسید مسمومیت برام اینجا شده امکان داره همون گاز به ریه هام آسیب زده باشه و باعث این نتیجه آزمایش شده باشه؟؟
0
1401/07/21
سوال کننده

این آزمایش برای دی ماه پارسال
0
1401/07/22
پزشک اوما
خواهش میکنم جان دلم. خیر مرتبط نیستند عزیزم 🌹🌹
1
1401/07/22
سوال کننده
ممنونم دکتر جان
0
1401/07/22
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من 💜💜
0
1401/07/22
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




