سلام دکتر جان.دخترم از بدو تولد کم کاری تیروئید داشت و تحت درمانه.الان ازمایش داده نتیجشو دکتر دید میگه تنظیمه همینجوری قرصاشو ادامه بده.مگه بالای ۵ کم کاری حساب نمیشه؟؟؟؟؟الان بالای۵هست-مگه نباید قرصشو بیشتر میکرد؟
پسرمم ازمایش بدو تولدش ۵ شد نتیجش،گفت مشکوکه دوباره تکرار کن
ازمایش نداد تا الان
ازمایشای خودمم ببینی ممنون میشم
الان عکس ازمایشا رو میفرستم ببینین ممنون میشم
پرسش (1401/07/19):
تفسیر ازمایش تیروئید cbcو ادرار
413
40
1401/07/19
سوال کننده
0
1401/07/19
سوال کننده

0
1401/07/19
سوال کننده
این مال پسرمه
0
1401/07/19
سوال کننده

اینم ازمایش دخترمه.۵سالشه
0
1401/07/19
سوال کننده

0
1401/07/19
سوال کننده

0
1401/07/19
hana ۱۳۸۰
دوتاشم کم کاری تیروئید دارن
1
1401/07/19
سوال کننده
اره تعجب میکنم دکتر دارو نداد واسه پسرم
0
1401/07/19
hana ۱۳۸۰
خودتم تیروئید نرماله
چکاب ادرارتم کاملا خوب
چکاب ادرارتم کاملا خوب
0
1401/07/19
hana ۱۳۸۰
چند سالشه؟
0
1401/07/19
سوال کننده
۳ماه
0
1401/07/19
atefe k
😐😐😐😑😑😑
0
1401/07/19
hana ۱۳۸۰
ببرش ی دکتر خوب فاطی
تیروئید کم کار داره بچس
شاید دکتره خوب نیستش
ولی بچه ۳ ماهه چجوری قرص بخوره
تیروئید کم کار داره بچس
شاید دکتره خوب نیستش
ولی بچه ۳ ماهه چجوری قرص بخوره
0
1401/07/19
hana ۱۳۸۰
؟؟
0
1401/07/19
atefe k
تی اس اچ کمتر از پنج صدم نرماله ؟!
0
1401/07/19
atefe k
😒
0
1401/07/19
سوال کننده
پرکاری دارم خودم
0
1401/07/19
hana ۱۳۸۰
🤣🤣وای رد دادم
0
1401/07/19
atefe k
برای بچه هاتم نسبت به سنشون توی رنجه
0
1401/07/19
atefe k
برای بزرگسال تا پنج باید باشه
0
1401/07/19
atefe k
ترشح داری؟!
موکوس و اپیتلیال توی ادرارت بوده
موکوس و اپیتلیال توی ادرارت بوده
0
1401/07/19
atefe k
خودت حتما برای تیروئید برو دکتر
0
1401/07/19
سوال کننده
پسرم ازمایش بدو تولدش۵بود گفت مشکوکه
الان بالای ۵ شده
الان بالای ۵ شده
0
1401/07/19
سوال کننده
اره
0
1401/07/19
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1401/07/19
setare ..
من به دخترم میدادم تو اب حل میکردم
0
1401/07/20
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
خیر برای سن دلبندتان این عدد طبیعی محسوب شده و کم کاری در نظر گرفته نمیشود، رنج نرمال آزمایشگاه برایمان مهم است. در مورد گل دخترتان هم همینطور است. اما اگر با هم نگران هستید با متخصص اطفال دیگری مشورت کنید.
در مورد خودتان اما پرکاری تیروئید وجود داشته و درمان لازم است. شرایط نمونه گیری آزمایش ادرار رعایت شده بود ؟
خیر برای سن دلبندتان این عدد طبیعی محسوب شده و کم کاری در نظر گرفته نمیشود، رنج نرمال آزمایشگاه برایمان مهم است. در مورد گل دخترتان هم همینطور است. اما اگر با هم نگران هستید با متخصص اطفال دیگری مشورت کنید.
در مورد خودتان اما پرکاری تیروئید وجود داشته و درمان لازم است. شرایط نمونه گیری آزمایش ادرار رعایت شده بود ؟
0
1401/07/20
سوال کننده
ادرارم کم بود مجبور شدم همشو بریزم تو ظرف
0
1401/07/20
پزشک اوما
مشکلات ادراری دارید؟ ترشحات واژینال دارید ؟ترشحات واژینال چه ویژگی دارند ؟
0
1401/07/22
سوال کننده
تکرر ادرار دارم
ترشح واژینال هم مثل آب گرم یهو ازم میاد رو دستمال سبزرنگن
ترشح واژینال هم مثل آب گرم یهو ازم میاد رو دستمال سبزرنگن
0
1401/07/22
پزشک اوما
شیردهی از سینه دارید ؟
0
1401/07/22
سوال کننده
اره ولی شیرم کمه،روزی یه بار هم شیرخشک میدم
0
1401/07/22
پزشک اوما
متوجه شدم عزیزم ، فعلا سفیکسیم 400 میلی گرم روزی یک عدد تا یک هفته مصرف کنید و یک هفته بعد از اتمام درمان آزمایش ادرار تکرار شود ، اگر ترشحات سبز هم بهبود نیافت معاینه شوید 🌹🌹
0
1401/07/23
سوال کننده
چشم ممنون.ترشحات سبز توی بارداری هم داشتم دکتر گفت پنی سیلین وی ۵۰۰ روزی یکی بخور.الانم میشه بخورم؟
0
1401/07/23
سوال کننده
تو شیردهی هم پنی سیلین میشه مصرف کرد؟و اینکه پنی سیلین و سفکسیم تداخل ندارن؟
0
1401/07/23
پزشک اوما
بله جانم اما سفیکسیم ارجح تر است اول سفیکسیم را شروع کنید بعد برحسب شرایطتان در مورد پنی سیلین میتوان تصمیم گیری کرد مصرف همزمان مجاز نیست 🌹
1
1401/07/24
سوال کننده
چشم دکترجان.ممنون از پاسخگوییتون😘😘
0
1401/07/24
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان گل مهربان ، زنده باشید جان من💙💜💙💜
0
1401/07/24
پزشک اوما
stk: |~|11|~|19_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




