سلام روزتون بخیر
خانوما کیا با مصرف لتروزول باردارشدین؟؟
همون ماه اول باردار شدین یاطول کشید
طی مصرف لتروزول چ کارهایی انجام دادین ممنون میشم راهنمایی کنین
پرسش (1401/07/19):
بارداری با لتروزول
648
52
1401/07/19
سوال کننده
1
1401/07/19
ندا ❤
من، سه دوره مصرف کردم سومین دوره شد که حالا درکنار لتروزول آمپولم باید بزنی من درکنار اینا هرشب شکم قسمت رحم وتخمدان هارو باروغن سیاهدونه ماساژ میدادم و روزانه عصرا رازیانه باعسل میخوردم صبح ناشتا عسل وسیاهدونه میخوردم
0
1401/07/19
سوال کننده
تاثیرداشت
0
1401/07/19
سوال کننده
الان بارداری؟
2
1401/07/19
مامان آروشا کوچولو
منم دومین دوره باردار شدم
1
1401/07/19
مامان آروشا کوچولو
منم سیاهدانه و عسل صبح میخوردم
1
1401/07/19
مامان آروشا کوچولو
بچه داره
0
1401/07/19
سوال کننده
بچها من ۳ماه پیش کورتاژ شدم
0
1401/07/19
سوال کننده
میترسم
0
1401/07/19
سوال کننده
خیلی روحی بهم ریختم
1
1401/07/19
مامان آروشا کوچولو
من دوتا سقط داشتم قبلش
1
1401/07/19
مامان آروشا کوچولو
کورتاژ هم شدک
0
1401/07/19
سوال کننده
جدی میگیییی
1
1401/07/19
مامان آروشا کوچولو
اره
0
1401/07/19
سوال کننده
کورتاژ تجربه سخت و بدی بود واسم
1
1401/07/19
سوال کننده
انشاالله همه بارداری سالمی داشته باشن کارشون به سقط و کورتاژ نرسه
1
1401/07/19
مامان آروشا کوچولو
کم کم فراموش میشه
0
1401/07/19
سوال کننده
چیکارا کنم
1
1401/07/19
مامان آروشا کوچولو
مولتی ویتامین یا ب کمپلکس بخور بدنت قوی شه
0
1401/07/19
سوال کننده
ک بارداری سالمی داشته باشم
1
1401/07/19
مامان آروشا کوچولو
فولیک اسید هم بخور
1
1401/07/19
مامان آروشا کوچولو
من ک بارداری آسپرین و امپول انوکساپارین زذم
0
1401/07/19
سوال کننده
غلظت خون داشتی؟
1
1401/07/19
شیوا 💙
من با ماه اول مصرف باردار شدم
لتروزل و کلومیفن باهم
لتروزل و کلومیفن باهم
0
1401/07/19
سوال کننده
الهی خداحفظش کنه برات خوشگلمممم
0
1401/07/19
ندا ❤
باردار بودم😂اره دیگه نتیجه داد دخترم داره هفت ماهه میشه
0
1401/07/19
ندا ❤
اصلا باردار نشو تادلیل اصلی سقطتو نفهمیدی اگه شوهرت مشکل داره تقویت کنه ، خودتم غلطت خون داری بایددارو بخوری
0
1401/07/19
ندا ❤
میگن سقط اززایمان بدتره دردش
0
1401/07/19
noor 81
من ی دوره استفاده کردم نشد
الان توی دوره ی دوم هستم
درکنارش کلومیفن و متفورمین و سینال اف هم استفاده میکنم
الان توی دوره ی دوم هستم
درکنارش کلومیفن و متفورمین و سینال اف هم استفاده میکنم
0
1401/07/19
رقیه 💚
من ۲ دور استفاده کردم فعلا هیچی😃
0
1401/07/19
ندا ❤
اگه خودت تنبلی داشته باشی وشوهرت سالم باشه ۸۵درصد تا سه دوره ۱۰۰درصدم تا پنج دوره نتیجه میده ولی باید خودتم کنارش باید یه کارایی کنی ما تغذیمونم تغیر داده بودیم گرمیجات میخوردیم
0
1401/07/19
عاطفه موسوی
من اولین دوره باردار شدم
0
1401/07/19
masome ❤️
من چند دوره استفاده کردم تاثیری نداشت
0
1401/07/20
عسل م
عزیزم منم با لترزول و سینال اف باردار شدم ماه قبلشم بارداری شیمیایی داشتم و تقریبا دو سال اقدام بود، ببین به نظر من تغذیه سالم حرف اولو میزنه خیلی به تغذیه خودتو شوهرت برس هردوتونم اسید فولیک و ویتامین E و کیوتن بخورید.
0
1401/07/20
Mehr banoo
منم یه دوره استفاده کردم
دو روز دیگه موعد پریودمه.
دکتر فقط لتروزل داده از سوم تا هفتم روزی دوتا.
ازمایش و سونو هم نکفته بیا
دو روز دیگه موعد پریودمه.
دکتر فقط لتروزل داده از سوم تا هفتم روزی دوتا.
ازمایش و سونو هم نکفته بیا
0
1401/07/20
سوال کننده
دکترت کیه عزیزم؟
0
1401/07/21
Mehr banoo
دکتر ذبیحی
شما کجایین؟
شما کجایین؟
0
1401/07/21
سوال کننده
تهرانم عزیزم
0
1401/07/24
Mehr banoo
دوستان امروز سوم پریودمه لتروزول شروع کردم
رفتم دکنر سونو نوشت برای فولیکول.
چه روزی باید برم؟
رفتم دکنر سونو نوشت برای فولیکول.
چه روزی باید برم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- بچه ها میشه ببینین آزمایش دوستم مثبته یا نه؟
- اقدام ب بارداری بعد از ۶ ماه
- 💛💛سلام دوستای اومایی. یه سوال💛💛
- دردشدید شکم و معده
- خانمایی که میخوان این ماه اقدام کنن بیان دورهم باشیم
- کسی تواصفهان دکترخوب سراغ داره
- موادغذایی و دمنوش های مفید
- احتمال اینکه باردار باشم و بی بی چک نشون نده هست؟
- پریودی نامنظم برای اقدام ب بارداری
- برای فعال سازی و تحریک تخمدان چکار کنم؟




