سلام به روی قشنگتون مامان جان
باید علت آبریزش مشخص شود، گرفتید بینی هم دارد؟ تب؟ عطسه؟ از کی شروع شده؟
سرما خورد...یه سه چهار روزی میشه
سرما خورد...یه سه چهار روزی میشه
عزیزم بنابراین "قطره" پلارژین بدهید و شیردهی را افزایش دهید و اگر با گذشت 3 روز از شروع درمان روند رو به بهبود مشاهده نشد یا شرایط خدای نکرده بدتر شد حتما مراجعه کنید 🌹🌹