عزیزم چرا از دکتر بترسی؟ دکتر حواسش به بارداری شما هست بهترین درمانو برات در نظر میگیره . برو تا شدید تر نشده هم خودت هم نینی اذیت نشدین
برودکتر عزیزم بهت دارو میده
سلام عزیزم
دیفین هیدرامین اصلا نخور
استامینیفون ساده بخور
منم دیروز رفتم درمانگاه سرماخورده بودم یه دکتر خیلی خوب بود
گفت مایعات فراوون
آب نمک قرقره کن
آب گوجه قرقره کن
شلغم و آبلیمو عسل بخور
چای زنجبیل بخور
آب بخور
میوه و لیمو شیرین بخور
یه شربت بهم داد گفت اصلا عوارض نداره
زینک و عسل و ویتامین سی داره
اینه
خیلی هم عالی بود
استامینیفون ساده هم هر ۸ ساعت بخور
نیاز نیست بری دکتر
مرسی بچها ممنونم از همتون❤
سلام به روی ماهتون مامان جان
چرا از دکتر رفتن میترسید جانم؟ باتوجه به مجموعه شرایط معاینه برای رد احتمال عفونت و تصمیم گیری در مورد نیاز به آنتی بیوتیک لازم است به علاوه برای تسریع روند بهبودی مصرف مایعات به ویژه مایعات گرم ،آبمیوه های طبیعی و همچنین میوه و سبزیجات را افزایش داده و مواد غذایی حاوی پروتئین را بیشتر مصرف کنید.شربت آب لیمو، سوپ سبزیجات و مرغ، عصاره ماهیچه، عصاره بلدرچین نیز گزینه های مناسبی هستند.
برای بهبود مشکل گلو آب نمک رقیق قرقره کنید و بیرون بریزید. شربت سیم پرگنالکد را نیز امتحان کنید🌹