سلام بچه ها واس سزارین شدن ..میدونین دیگه اکثر بیمارستانا اختیاری انجام نمیدن دکترام که یه مبلغی میگیرن تا نامه بدن بیمارستان که مثلا به علت فلان مساله مجبور به سزارین هستیم ...میخاستم ببینم این که سزارین میخوام انجام بدم ولی ممکنه مثلا کی چک میکنن که ببینن اصلا بچه چرخیده یانه ؟منظورم اینه شاید مثلا کلا بچه نچرخه و در هر صورت مجبور به سزارین باشی..میشه اونایی که تجربشو دارن میشه بگین کی باید با دکتر هماهنگ کرد که مطمان باشی اجباری برای سزارین نیس ولی برای اینکه سزارینم کنن اون هزینه رو باید بدم ؟
1
1401/07/18
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
یکم سوالت نامفهومه
0
1401/07/18
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
ن اگه سز اجباری باشی و بیمارستان دولتی،رایگانه
البته اگه بیمه باشی
البته اگه بیمه باشی
0
1401/07/18
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
1
1401/07/18
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
مثلا بیمه تامین اجتماعی ،بیمارستانم تامین اجتماعی
چ سز چ طبیعی رایگانه برات
البته سز اختیاری
چ سز چ طبیعی رایگانه برات
البته سز اختیاری
0
1401/07/18
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
بریچ بودن رو فک کنم 37،36باید ستو بدی
بیمارستان میخواد
بیمارستان میخواد
0
1401/07/18
سوال کننده
میخام سزارین انجام بدم حتما منتها دکترم ۴ تومن میگیره که نامه بده به بیمارستان واس سزارین ...از کجا معلوم که مثلا من ۴ تومنو بدم به دکترم بعد مثلا نزدیک تاریخم مشخص شه که در هر صورت باید سزارین کنم مثلا بچه با پا هستو نچرخیده
میخاستم بدونم کی باید با دکترم قطعی کنم که پولو بیخودی ازم نگرفته باشه
میخاستم بدونم کی باید با دکترم قطعی کنم که پولو بیخودی ازم نگرفته باشه
0
1401/07/18
سوال کننده
اخه دکترم تو یه بیمارستان تخصصی فقط کار میکنه
0
1401/07/18
سوال کننده
ینی واس هماهنگ کردن واس سزارین و پول دادن به دکترم میتونم اول منتظر جواب سونو بمونم ؟
0
1401/07/18
سوال کننده
اگه نه تامین اجتماعی و تکمیلی دارم
0
1401/07/18
عاطفه موسوی
خوب میگیره آشنای ما ۹ تومن داده دکتر
0
1401/07/18
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
خب تو شهرتون دکتر دیگه نیس؟
0
1401/07/18
سوال کننده
وااای چه خبره من از هرکی شنیدم بین ۲ تا ۴ونیم ۵ شنیدم ...
1
1401/07/18
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
منی ک دکترم اصلا شیرینی و...اینا نگرف
0
1401/07/18
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
کدوم شهری
0
1401/07/18
سوال کننده
من کرجم دکتر که تا دلت بخواد هست ولی دیگه دکتری از اول رفتم پیششو واس لحظه اخر که نمیخام عوض کنم
0
1401/07/18
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
ژینا جان ی چندتا دکتر دیگم برو شاید بقیه زیز میزی نگیرن
0
1401/07/18
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
زیر
0
1401/07/18
سوال کننده
از ۱۰ تا دکتر پیش میهد یکی دوتاهم نگیرن
0
1401/07/18
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
از الان ک میتونی عوض کنی
ی دکتر دوستم میرفت تو خصوصی عملش کرد
شیرینی هم ازش نگرفت
کرجه اونم
ی دکتر دوستم میرفت تو خصوصی عملش کرد
شیرینی هم ازش نگرفت
کرجه اونم
1
1401/07/18
fatem F
منظورت اینه بچه بریج باشه؟! اون تا روز آخر ممکنه بچرخه
0
1401/07/18
سوال کننده
اره
0
1401/07/18
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
خو بگرد پیدا کن حیف پول نیس بدی ب اینا
ن ک پولم ندارن
ن ک پولم ندارن
0
1401/07/18
سوال کننده
اره ببین دکترم کارش خوبه ...ولی مثلا الانم بخام عوض کنم دفعه اول میخام برم پیش هرکی باید همون اول زنگ بزنم مطب واس وقت گرفتن از منشی بپرسم شیرینی میگیری یانه اگه نه اصلا وقت نگیرم
0
1401/07/18
سوال کننده
همون دیگه یه قانوتی گذاشتن شده نون دونیه یه سری از دکترا ..بابا بدن خودمونه به کسی چه که طبیعی میخاییم یا سز
0
1401/07/18
fatem F
خب آخرین ویزیتت رو بزار روز قبل زایمان همون روز بهش پول رو بده
تا اون روز صبر کن ببین وضعیت جنینت چطوره! من دو روز قبل زایمان رفتم پولو دادم از دکترم نامه رو گرفتم
تا اون روز صبر کن ببین وضعیت جنینت چطوره! من دو روز قبل زایمان رفتم پولو دادم از دکترم نامه رو گرفتم
0
1401/07/18
Sahar R
منم دکترم واسه سز یه تومن مبگیره ولی کلا باید 36 اینا باهاش حرف بزنی زوده الان
0
1401/07/18
Sahar R
ن که این هفته بهش گفتم راجع به زایمان .. گفت زوده هنوز حالا
0
1401/07/18
سوال کننده
همون دیگه میخاستم ببینم عرفش چیه میشه تا دیقه نود صبر کرد
0
1401/07/18
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
ینی مزخرفترین قانون
0
1401/07/18
Sahar R
همه همون روزی که میرن واسه نامه پولو میدن
0
1401/07/18
سوال کننده
اهان اخه مگه سزارین دو هفته از زایمان طبیعی زودتر نیس
0
1401/07/18
fatem F
آره دیگه آخه دکترا زورشون میاد با پولی که بیمارستان میده عمل کنن از ترس زنها استفاده میکنن پول زیرمیزی بگیرن سزارین کنن
0
1401/07/18
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
ینی اینجورین؟
اینجا خیلی کم پیش میاد شیرینی بگیرن
اینجا خیلی کم پیش میاد شیرینی بگیرن
0
1401/07/18
Sahar R
چرا دیگه هفته 37 _38 برو باهاش صحبت کن
0
1401/07/18
Sahar R
اینجا که دکترا بی شیرینی عمل نمیکنن😅 من گفتن یه تومن خوشحال شدم گفتم حداقل منصفه😂😂
0
1401/07/18
fatem F
آره اکثرا میگیرن
0
1401/07/18
Sahar R
اخه ماما خصوصی هم همین اندازه میگیره
0
1401/07/18
سوال کننده
چه خوب شما کجایین؟ کرج اکثرا دکترا پول میگیرن چون بیمارستانای کرج حتما نامه میخان واس سز این دکترام ازین سواستفاده میکنن
0
1401/07/18
fatem F
تهرانی؟ کیه دکترت؟
0
1401/07/18
سوال کننده
اهان مرسی عزیزم
0
1401/07/18
Sahar R
نه شهرستانم . شاهرود .
0
1401/07/18
Sahar R
من که چند روزه وحشتناک هموروئید گرفتم در حدی نمیتونم بشینم فکر کنم کلا دیگه اختیاری در کار نباشه . اجباری باید سزارین شم .
0
1401/07/18
سوال کننده
شما کدوم شهرین یه تومن باز خوبه
0
1401/07/18
fatem F
آها آخه یه تومن خیلی خوب گفته دکتره
0
1401/07/18
سوال کننده
کاش اونایی که تجربه دارن بیان بگن ببینیم هزینش چجوریاس تو جاهای مختلف
0
1401/07/18
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
چ خبره ۴ تومن .
تهرانشم انقدر نیس .
تازه از من نگرفت دکترم .
حتما ک نمینویسه تو نامه مثلا بریچ .
اون خودش دلیل پیدا میکنه بگه با بیمارستانش هماهنگ شه برای سز
تهرانشم انقدر نیس .
تازه از من نگرفت دکترم .
حتما ک نمینویسه تو نامه مثلا بریچ .
اون خودش دلیل پیدا میکنه بگه با بیمارستانش هماهنگ شه برای سز
0
1401/07/18
سوال کننده
اره میدونم اون یه دلیلی واس بیمارستان مینویسه میتونه هم اصلا بدون زیر میزی نامه روبده
0
1401/07/18
shima2348 ❤
من پیش دوتا دکتر میرفتم یکی تو بیمارستان دولوی بود یکی خصوصی که اگه اون که توی دولتی هست قبول نکرد من و سزارین کنه برم خصوصی سزارین اختیاری
0
1401/07/18
shima2348 ❤
هفته ۳۷ سونو دادم بچه بریچ بود از هردوتا دکتر نامه بهم برگه سزارین دادن در نهایت رفتم دولتی سزارین شدم
0
1401/07/18
سوال کننده
ببین مساله اینه که بیمارستانای خصوصی هم اکثرا نامه میخوان واس اختیاری کرج که اینطوریه
0
1401/07/18
shima2348 ❤
کرجی؟
0
1401/07/18
سوال کننده
بله
0
1401/07/18
shima2348 ❤
برو پیش اکرم هاشمی آشتیانی
0
1401/07/18
shima2348 ❤
پول هم نمیگیره تو تخت جمشید سزارین اختیاری انجام میده
0
1401/07/18
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
دقیقا دکتر منم یه هزاری ازم نگرفت هرجا هست خداخیرش بده، بعضی دکترا چقدر پولکی شدن سیرمونی ندارن🙄
0
1401/07/18
سوال کننده
با کدوم بیمارستانا کار میکنه خوبه کارش؟
0
1401/07/18
shima2348 ❤
در صورتی که دکتر خدیجه عیدی ۵میلیون میگیره
0
1401/07/18
shima2348 ❤
کارش حرف نداره خیلی هم شلوغه تخت جمشید هست عزیزم
0
1401/07/18
shima2348 ❤
اگرم مشکل پزشکی داشته باشی مثلا بچه بریچ باشه نامه میده بری کمالی
0
1401/07/18
سوال کننده
تخت جمشید خیلی خوبه ولی شنیدم سز اختیاری بدون نامه کار نمیکنه
0
1401/07/18
سوال کننده
مساله هم همین نامه س دیگه
0
1401/07/18
shima2348 ❤
نامه میده دیگه زیرمیزی هم نکیگیره
0
1401/07/18
سوال کننده
اهان ینی اشتیانی زیرمیزی نمیگیره چه خول
0
1401/07/18
سوال کننده
خوب
0
1401/07/18
shima2348 ❤
آره واسه همینم شلوغه
0
1401/07/18
shima2348 ❤
یکی از چالوس اومده بود هفته ۲۵ بود میگفت کل چالوس و گشتم هیچ دکتری قبول نکرد برام سزارین اختیاری انجام بده خواهرم پارسال پیش این اومده بود دیگه منم اومدم پیشش
0
1401/07/18
shima2348 ❤
پیش کی میری؟
0
1401/07/18
نرگس مهر
یعنی بیمارستان خصوصی هم سزارین اختیاری انجام نمیدن؟؟؟
0
1401/07/18
shima2348 ❤
اکثرا نه
0
1401/07/18
نرگس مهر
چرا!!!
کاش من سر سزارین اولم انجام نمیدادن
منم میخواستم طبیعی زایمان کنم
اول دردم پشیمون شدم گفتم سزارینم کنین
اونا سریع بردنم اتاق عمل:/
ولی الان خیلی پشیمونم
خیلی دوست داشتم زایمان دومم طبیعی بشه ولی نمیشد
کاش من سر سزارین اولم انجام نمیدادن
منم میخواستم طبیعی زایمان کنم
اول دردم پشیمون شدم گفتم سزارینم کنین
اونا سریع بردنم اتاق عمل:/
ولی الان خیلی پشیمونم
خیلی دوست داشتم زایمان دومم طبیعی بشه ولی نمیشد
0
1401/07/18
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
کرمان عزیزم
0
1401/07/18
asal .
برای سزارین اختیاری از دکتر مغز و اعصاب میتونی نامه ببری که بخاطر اضطراب نمیتونی طبیعی زایمان کنی
خصوصیا ک با این نامه اوکی میشه و بیمه تکمیلی هم همین نامه کافیه براش
خصوصیا ک با این نامه اوکی میشه و بیمه تکمیلی هم همین نامه کافیه براش
0
1401/07/18
نرگس مهر
اگر زایمان طبیعی طبق روالش پیش بره خیلی خوبه ولی بعضی از زایمان های طبیعی خیلی خطرناکه
یکی از اشناهای ما به زور طبیعی زایمان کرد الان بچه اش مشکل مغزی داره،اون دکتر احمق سزارینش نکرده بود
یکی از اشناهای ما به زور طبیعی زایمان کرد الان بچه اش مشکل مغزی داره،اون دکتر احمق سزارینش نکرده بود
0
1401/07/18
shima2348 ❤
الان خیلی سختگیری میکنن قبول نمیکنن
0
1401/07/18
. .
بچه من بریچ بود با اینکا سونو و نامه دکتر داشنم ولی تو بیمارستان دو بار سونوم کردن بعد برا فرداش بهم نوبت دادن،ولی بازم برام گرون افتاد خ دکترم گفت دستمزد من جداس ۵ تومن میگیرم ۸ تومنم خرج بیمارستانم شد
0
1401/07/18
fatem F
اون چه بی انصافی بوده تو که سزارینت اجباری بوده
0
1401/07/18
shima2348 ❤
وااااا
0
1401/07/18
خانوم میم
کل هزینه زایمانتون چقدر شد؟
0
1401/07/18
خانوم میم
کل هزینه ای که واسه زایمان پرداخت کردین چقدر شد؟
0
1401/07/18
shima2348 ❤
تخت جمشید میدونم با یک شب بستری ۱۲تومن
0
1401/07/18
shima2348 ❤
ولی مریم بری بین ۳۰ تا ۵۰ تومن پیادت میکنن
0
1401/07/18
asal .
عه نمیدونستم
من ۳ سال پیش برای بچه اولم نامه این مدلی بردم که با بیمه تکمیلی قبول کنن
من ۳ سال پیش برای بچه اولم نامه این مدلی بردم که با بیمه تکمیلی قبول کنن
0
1401/07/18
مامان رادمهر
عزیزم ماهای آخرم قبول میکنه کسی بره پیشش؟
0
1401/07/18
سوال کننده
شبنم وثوقی
0
1401/07/18
سوال کننده
ینی دیگه نمیخاد زیرمیزی بدم دکترم اونوقت پس؟خب دکتر مغزو اعصابم که باز نمینویسه که ینی پول ویزیتشو بدم برم بگم این نامه رو میده؟
0
1401/07/18
سوال کننده
اتفاقا من یه سری رفتم مطب دکترم دیدم یه خانم که هفته بعد نوبت سزارین داشت داشربه منشیه میگف نامه اعصابو شوهرم فردا میاره میده به شما ...پس حتما داستانش همین بوده
0
1401/07/18
سوال کننده
دیگه وقتی سز اجباری بودی دکترت دستمزد چی همون زیرمیزیش بوده دیگه اگه نه دستمزدشو که بیمارستان از همون هزینه ای که واس سزارین میگیره با دکتر حساب میکنه دیگه
0
1401/07/18
سوال کننده
نباباااا😮😮😮😮واقعا چه خبره فک نکنم صارمم انقدر بشه
0
1401/07/18
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
کل هزینه تقریبا9نیم الی 10
مهر پارسال
مهر پارسال
0
1401/07/19
shima2348 ❤
من هفته ۳۲ رفتم قبول کرد
0
1401/07/19
shima2348 ❤
آره الکی میگن بچه عفونت داره میبرن دستگاه شبی ۸میلیون میگیرن دوستمم تو بیمارستان بهمن زایمان کرد الکی گفتن وزنش کمه الکی گذاشتن دستگاه شبی ۱۳/۵ازش گرفتم با زایمان ۵۲تومن داد بنده خدا دید نمیتونه منتقل کرد بیمارستان دولتی اونجا دکتر معاینه کرد گفت بچت سالمه چرا گذاشتی دستگاه چرا اجازه دادی الکی بهش آنتی بیوتیک بزنن😏
1
1401/07/20
مامان رادمهر
ممنون عزیزم❤
0
1401/07/20
shima2348 ❤
😊
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



727

