سلام دکترجان بااینکه یبوست ندارم و آنچنان درد موقع عذرمیخام مدفوع ندارم اما خون میاد از مقعدم،میترسمم برم دکتر علت چیه؟قبلا ک تندیجات و فلفل میخوردم اینجوری میشدم الان مدتیه مصرف اوناروهم کم کردم اینم بگم دائمی نیس درست میشه دوباره بعد مثلا یکماه دوباره خونریزی داره،چیکارکنم دکترنمیخام برم میترسم،دارویی پمادی چیزی هس که درست بشه؟؟رابطه مقعدی هم اصلا نداشتم تابحال،مامانم آبجیامم همینطورن،که باخوردن قرص امپرازول میگن بهترشدیم و خون نمیاد و مدفوع راحت تر میاد!
0
1401/07/17
سوال کننده
هرکی اگه تجربه ای داره بگه ممنونم
0
1401/07/17
mahtab 💓💗💓
عزیزم فیشر نداری،؟؟
0
1401/07/17
sadeghi ..
منم اینجورم فک کنم شقاقه
0
1401/07/17
نسترن ..
شقاق داری شیدا
0
1401/07/17
نسترن ..
تب و لرز هم میشی و سر درد؟
0
1401/07/17
marziyeh bazargan
حتما هموروئید دایر
0
1401/07/17
مامان ی خانم کوچولو
سلام احتمالا همورویید داری.ی جراح عمومی برو
0
1401/07/17
mahtab 💓💗💓
احتمالا چروکای اطراف مقعدت خراش برداشته هر بار با دفع خونمیاد
پماد آنتی فیشر بگیر استفاده کن عالیه
پماد آنتی فیشر بگیر استفاده کن عالیه
0
1401/07/17
Bahar ❤
اگه همورئیدنیس احتمالا ازروده هات باشه حتما دکتر گوارش برو
0
1401/07/17
سوال کننده
ن چی هس
0
1401/07/17
سوال کننده
درمانش چیه خیلی میترسم
0
1401/07/17
سوال کننده
نه نسترن
0
1401/07/17
سوال کننده
شقاق ینی خون میاد اسمشه؟
0
1401/07/17
سوال کننده
میترسم خب براهمسن نرفتم
0
1401/07/17
سوال کننده
خوب میشه؟دورازجون مثل بواسیر هس؟
0
1401/07/17
سوال کننده
خب چیکارکنم ماعده
0
1401/07/17
سوال کننده
خب من چطور بدونم هموروئید هس یانه
0
1401/07/17
☆☆mahsa ☆☆
شیدا جان من اونجور بودم و دفعم سخت بود رفتم دکتر ن هموروئید داشتم ن شقاق
کلونوسکوپی کردم پلیپ داشتم ک خداروشکر با همون کلونو برداشتن و سرطانی نبود
کلونوسکوپی کردم پلیپ داشتم ک خداروشکر با همون کلونو برداشتن و سرطانی نبود
0
1401/07/17
☆☆mahsa ☆☆
اصلا اصلا پشت گوش ننداز دکتر رفتن رو
0
1401/07/17
سوال کننده
وای پولیپ چیه؟وای کولونوسکوپی میترسم اخه وای
0
1401/07/17
سوال کننده
🥴🥴مهسااا میترسم
0
1401/07/17
☆☆mahsa ☆☆
ی توده هایی هستن ک تو روده بینی یا هرجایی ممکنه ایجاد شن
اگه زود اقدام نکنی خدایی نکرده ممکنه سرطانی بشن من 5 سال پیش داشتم دکترا تهجب میکردن ک چرا تو سن کم دچارش شدم
اگه زود اقدام نکنی خدایی نکرده ممکنه سرطانی بشن من 5 سال پیش داشتم دکترا تهجب میکردن ک چرا تو سن کم دچارش شدم
0
1401/07/17
sahar asghari
پماد آنتی همورویید بخر
0
1401/07/17
☆☆mahsa ☆☆
ترس نداره ک
من تا مرز جراحیم رفتم دکتر جراح گف دوباره کلونو بشم ک جای دقیق پلیپ تو روده رو علامت بزنن ی هفته بیمارستان بستری شدم بعد ک دفعه دوم رفتم کلونو دکتره گف کدوم احمقی بهت گفته باید جراحی شه الان خودم برات برمیدارم
من تا مرز جراحیم رفتم دکتر جراح گف دوباره کلونو بشم ک جای دقیق پلیپ تو روده رو علامت بزنن ی هفته بیمارستان بستری شدم بعد ک دفعه دوم رفتم کلونو دکتره گف کدوم احمقی بهت گفته باید جراحی شه الان خودم برات برمیدارم
0
1401/07/17
سوال کننده
وای خدایا.خوب توهم خونریزی فقط داشتی؟ خیلی درد نداشتی؟
0
1401/07/17
سوال کننده
واییی
0
1401/07/17
☆☆mahsa ☆☆
من یبس بودم ب زور دفع داشتم ک اونم خون میومد
دوبار دیدم خون اومد سریع رفتم دکتر
دوبار دیدم خون اومد سریع رفتم دکتر
0
1401/07/17
سوال کننده
راستی بدون نسخه میدن؟
0
1401/07/17
سوال کننده
ن من یوبس نیس دردم نیس ک اخذو وای کنم
0
1401/07/17
☆☆mahsa ☆☆
بنظرم بازم برو دکتر
من تا یچی غیر طبیعی میبینم سریع میرم دکتر
من تا یچی غیر طبیعی میبینم سریع میرم دکتر
0
1401/07/17
سوال کننده
اخه برا این یه موردو میترسم🥴اصلا چ دکتری باید برم؟
0
1401/07/17
سوال کننده
خداکنه نیاز ب چیزی نباشه درست بشه
0
1401/07/17
☆☆mahsa ☆☆
متخصص گوارش
0
1401/07/17
سوال کننده
باشه مرسی از لطفت
0
1401/07/17
☆☆mahsa ☆☆
انشالله ک چیزی نیس همون اطراف مقعدت زخم باشه ک زود خوب شه
1
1401/07/17
☆☆mahsa ☆☆
فدات
0
1401/07/17
سوال کننده
انشاالله چرا اینجوری میشه اخه
0
1401/07/17
☆☆mahsa ☆☆
نمدونم والا
برا منو ک گف وارثتیه و هرسال باید کلونو بدم
برا منو ک گف وارثتیه و هرسال باید کلونو بدم
0
1401/07/17
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون شیدا جان
خونریزی از مقعد نیازمند ارزیابی است زیرا علل زیادی از جمله شقاق یا هموروئید با مشکلات روده و... میتوانند دخیل باشند ، ترس هم ندارد در واقع آنچه ترس دارد تعلل کردن و در نتبجه شدت یافتن مشکلاتی است که میتوانند به راحتی در ابتدای امر درمان شوند بنابراین سلامتی خود را مهم در نظر گرفته و زودتر جهت تشخیص علت و شروع درمان مناسب مراجعه کنید 🌹
خونریزی از مقعد نیازمند ارزیابی است زیرا علل زیادی از جمله شقاق یا هموروئید با مشکلات روده و... میتوانند دخیل باشند ، ترس هم ندارد در واقع آنچه ترس دارد تعلل کردن و در نتبجه شدت یافتن مشکلاتی است که میتوانند به راحتی در ابتدای امر درمان شوند بنابراین سلامتی خود را مهم در نظر گرفته و زودتر جهت تشخیص علت و شروع درمان مناسب مراجعه کنید 🌹
0
1401/07/17
سوال کننده
وای چ بد انشاالله خدا شفا بده
1
1401/07/17
سوال کننده
چشم دکتر جان ممنونم از وقتی که گذاشتید،میرم دکتر پس،پیش دکترزنان هم میتونم برم یا فقط گوارش؟اخه اگه دکترآقا باشه خجالت میکشم واقعا
0
1401/07/17
سوال کننده
احتمال میدم بیشتر از روده باشه اخه هم مامانم هم ابجیم همینطورن و با قرص پنتوپرازول خوب شدن ،میگن کلا ما مشکل گوارش و معده داریم
0
1401/07/18
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان گل 🌹🌹به متخصص گوارش مراجعه کنید، متخصص خانم هم در حوزه گوارش داریم اگر در شهرتان نبود اول به متخصص زنان مراجعه کنید ایشان از نظر هموروئید و شقاق معاینه کنند بعد برحسب نتیجه ایشان به متخصص گوارش مراجعه کنید ❤️
0
1401/07/18
mahtab 💓💗💓
نفقط اون چروکا زخم شده پماد بزن و مایعات بخور خوب میشی
1
1401/07/18
سوال کننده
بله چشم ممنونم از لطفتون😍♥️♥️♥️😘😘
0
1401/07/18
سوال کننده
خداکنه همینجور باشه مهتاب جان خیلی استرس گرفتم بدتر
0
1401/07/18
سوال کننده
انشاالله ک خوب بشه با همین پمادا
1
1401/07/18
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان گل و خواهش میکنم 💓💗💓
0
1401/07/18
پزشک اوما
stk: |~|11|~|110_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



606

