سلام خانوم دکتر جان و دوستان اومایی شبتون بخیر
جواب اسپرم همسرم رو میگید لطفااا
پرسش (1401/07/16):
نفسیر آزمایش اسپرموگرام 🛑🚦🚦🚫⛔⛔❌❌❌
777
37
1401/07/16
سوال کننده
0
1401/07/16
سوال کننده

0
1401/07/16
عاطفه موسوی
سلام تعداد و تحرک کمه مورفولوژی خوبه
0
1401/07/16
عاطفه موسوی
تعداد باید بالای ۲۰ میلیون باشه ۱۲ میلیونه سرعت هم بالای ۶۰ خوبه که ۲۵ تا هستش حتما بره اورولوژیست با مکمل خوب میشه نگران نباشین و اینکه از سیگار قلیون و مشروب دوری کنه و میوه و سبزی و مغزیجات استفاده کنه و روزی نیم ساعت پیاده روی
0
1401/07/16
سوال کننده
ینی جای امیدی هست
0
1401/07/16
سوال کننده
عاطفه ینی بعضیا هستش میگن نمیدونم طبیعی نمیشه فلان ینی اینجوری نیس
0
1401/07/16
.... .
ازمایش مال مرکز ناباروری؟
0
1401/07/16
.... .
اصلاتا حالا باردار نشدی؟
0
1401/07/16
عاطفه موسوی
نه طبیعی امکانش هست با آی یو آی هم خوب جواب میده
0
1401/07/16
عاطفه موسوی
ولی اگه درمان بشه هم احتمال باروری بالا میره هم احتمال سقط میاد پایین
0
1401/07/16
Maryam pormehr
نگران نباش از این بدتراش بودن با مکمل خوب میشع گلی جونم
0
1401/07/16
سوال کننده
چرا خیلی ولی خارج رحمی و اینجوری میشد
0
1401/07/16
سوال کننده
خداکنه
0
1401/07/16
سوال کننده
نه گلج
0
1401/07/16
🤪Zahra 🤪
عزیزم حتما آزمایش اسپرم رو آزمایشگاه معتبر انجام بدین
همسر من بیرون انجام داد دکتر اورولوژی قبول نکرد گفت برو رویان یا ابن سینا اون جوابارو من قبول دارم وبرحسب اونم نظر داد
همسر من بیرون انجام داد دکتر اورولوژی قبول نکرد گفت برو رویان یا ابن سینا اون جوابارو من قبول دارم وبرحسب اونم نظر داد
0
1401/07/16
سوال کننده
جوابش یکی بود یا ن
0
1401/07/16
🤪Zahra 🤪
نه عزیزم فرق داشت
0
1401/07/16
سوال کننده
واقعا؟؟؟ ای خدا دلم یکم روشن شد
0
1401/07/16
🤪Zahra 🤪
من همسرم واریکوسل داشت با نتیجه آزمایشش تشخیص عمل دادن
0
1401/07/16
🤪Zahra 🤪
انشاالله مال شما شرایط فرق داشته باشه وزودتر نتیجه بگیرین
0
1401/07/16
🤪Zahra 🤪
باردار شدین تاحالا؟
0
1401/07/16
سوال کننده
خداکنه دعام کن توخدا
0
1401/07/16
سوال کننده
آره شدم ولی ناموفق
0
1401/07/16
🤪Zahra 🤪
منم داشتم عزیزم 4تا.نگران نباش خدا به وقتش دلشو شاد میکنه
فقط پیگیر باش زمان از دست ندی
ممکنه با تشخیص پزشک با دارو ومکمل زودجواب بگیری
فقط پیگیر باش زمان از دست ندی
ممکنه با تشخیص پزشک با دارو ومکمل زودجواب بگیری
0
1401/07/16
سوال کننده
خدا کنه چهارشنبه وقت دکتر گرفتم واسش ببینم چی میشه
0
1401/07/16
🤪Zahra 🤪
انشاءالله به زودی قسمتت میشه
تو این آزمایش مورفولوژی خیلی درصدش خوبه
مال همسر من 3 بود😐
تو این آزمایش مورفولوژی خیلی درصدش خوبه
مال همسر من 3 بود😐
1
1401/07/16
سوال کننده
مهم مورفولوژی هستش؟؟؟؟
0
1401/07/16
پزشک اوما
سلام عزیزجانم به روی قشنگتون
در آزمایش همسر محترم شما تعداد کلی اسپرم ها و درصد اسپرمهای متحرک کمتر از حد طبیعی بوده و چسبندگی میان اسپرم ها در بخش دم دیده شده است که این مساله میتواند شانس باردار شدن را کم کند، باید به اورولوژیست مراجعه کنند تا اقدامات و بررسی های لازم انجام گردد،، اگر تصمیم به درمان دارویی بود حتما روزی یک عدد اسید فولیک 1 میلی گرم، روزی یک عدد مکمل ویتامین C، روزی یک عدد ال کارنیتین، روزی عدد مکمل زینک، و مکمل fertil aid for men مصرف گردد 🌹
در آزمایش همسر محترم شما تعداد کلی اسپرم ها و درصد اسپرمهای متحرک کمتر از حد طبیعی بوده و چسبندگی میان اسپرم ها در بخش دم دیده شده است که این مساله میتواند شانس باردار شدن را کم کند، باید به اورولوژیست مراجعه کنند تا اقدامات و بررسی های لازم انجام گردد،، اگر تصمیم به درمان دارویی بود حتما روزی یک عدد اسید فولیک 1 میلی گرم، روزی یک عدد مکمل ویتامین C، روزی یک عدد ال کارنیتین، روزی عدد مکمل زینک، و مکمل fertil aid for men مصرف گردد 🌹
0
1401/07/17
سوال کننده
خانوم دکتر بنظرتون قابل درمانه؟؟؟ یکی بهم گف فقط شانست با ای وی اف هستش
0
1401/07/17
پزشک اوما
عزیزم بستگی به علت دارد اول باید به اورولوژیست مراجعه کنید علت مشخص شود، در همین قدم اول خیر نمیتوان گفت فقط با ivf شانس دارید چون اگرچه مشکل هست اما شدت آن در این حد زیاد نیست 🌹
1
1401/07/17
سوال کننده
ممنون از پاسخگوییتون دکتر جان
0
1401/07/17
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
0
1401/07/17
پزشک اوما
خواهش میکنم نازنینم 🌹❤️🌹
0
1401/08/12
سوال کننده
سلام خانم دکتر شبتون بخیر سونوگرافی شوهرم از بیضه هاش بی زحمت میتونید بگید
0
1401/08/12
سوال کننده

خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




