سلام پزشک محترم اوما و مامانای عزیز یه سوال برام پیش اومده
من فردا نوبت سونو انومالی دارم آزمایش هم مثل ان تی باید تو یه روز انجام بدم؟
دکترم فقط سونو برام نوشته یه خرده گیج شدم میشه لطفا راهنمایی کنید؟
فردا به حساب ان تی 18 هفته 5 روزمه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



520
1401/07/15







