سلام بچه ها من ۳۱ شهریور امینوسنتز دادم اونروز ۱۵ هفته و ۶ روز بودم هنوزم جوابش نیومده کسی بوده اینجا که امینو انجام داده باشه جوابش در دیر میاد چیز به این مهمی؟فردام دیگه نوبت سونوی انومالی دارم
0
1401/07/15
m sun
سلام من دوسال پیش انجام دادم . جواب کتبیش بعد از ۱ماه اومد اما جواب اولیه که تلفنی بهم گفتن یک هفته بعد از ازمایش. البته پول بیشتری ازم گرفتن. یادمه ۲سال پیش من 3500دادم
0
1401/07/15
سوال کننده
مال منم اشتباه نکنم ۳۷۰۰ شد گفت میخای سه چها روزه جوابشو بدیم ۱۸۰۰ دیگه باید بدین
0
1401/07/15
m sun
اره اگه جواب زود میخواسی باید بیشتر میدادی. منم حدود یک و نیم بیشتر دادم اون موقع. بعد جنسیت حتمی رو هم میگن
0
1401/07/15
سوال کننده
اره والا همه چی شده پول تو این ازمایشای مهم که میتونن هم جوابشو زودتر بدن مشکلشون پوله ... دکترم گفت هنوز تایم داری جوابش اگه بد باشه تلفنی خودشون تو هفته اول اطلاع میدن
1
1401/07/15
m sun
ان شاالله که چیزی نیست .ادم رو میترسونن.
من باوجودی که مطمئن بودم بچم سالمه چون اصلا سابقه تو فامیل نداشتیم و باز جواب ازمایش خوب بود ولی کل بارداریم استرس کشیدم
من باوجودی که مطمئن بودم بچم سالمه چون اصلا سابقه تو فامیل نداشتیم و باز جواب ازمایش خوب بود ولی کل بارداریم استرس کشیدم
0
1401/07/15
سوال کننده
ممنونم عزیزم ادم خواناخواه استرس میگیره منم تا الان همه چیم اوکی بوده فقط عدد ان تیم ۲/۱۷ بود اگه نه تو فامیلم موردی نداشتیم
1
1401/07/15
m sun
ان شاالله جوابش میاد دلت شاد میشه نگران نباش
0
1401/07/15
h.s s
اخ من ۳۱ ام نیلو سلفری دادم هنوز جوابش نیومده😩😩😩
0
1401/07/15
سوال کننده
مرسی عزیزم❤
0
1401/07/15
h.s s
کجا ازمایش دادی
1
1401/07/15
سوال کننده
به من گفتن دو هفته کاری زمان میبره جوابش ..اونم که از شانس ما همش خورده به تعطیلی تا اواسط یا اوخر این هفته دیگه بیاد
1
1401/07/15
سوال کننده
من کرجم ازمایشگاه ژنتیک ژنوم، شما تهرانی؟
0
1401/07/15
z kh
آخه چند روز تعطیلات بود واس همون دیر آماده شده حتما
0
1401/07/15
z kh
عزیزم هزینه آمینوسنتز چقدره ؟ درد هم داشت ؟
0
1401/07/15
h.s s
بله من تهرانم ازمایشگاه نیلو انجام دادم
0
1401/07/15
سوال کننده
۳۷۰۰ ابته روزی که رفتم انجام بدم دکتر بابت دستمزد نمونه برداری ۷۵۰ تومن گرفت پک سرنگ و لوازمشم از داروخونه ۸۰ گرفتم
0
1401/07/15
سوال کننده
دردغیر قابل تحمل که نه یه چیزی مثه تزریق عضلانی ...فقط بعدش باید چند روز استراحت کنیو توالت فرنگی استفاده کنی و پله هم بالا پایین نری
0
1401/07/16
z kh
چقد زیاااااد
سلفری هم ک تو همین قیمت هاست
آمینوسنتز از سلفری دقیقتره ؟؟
من سلفری دادم
سلفری هم ک تو همین قیمت هاست
آمینوسنتز از سلفری دقیقتره ؟؟
من سلفری دادم
0
1401/07/16
مامان فرشته ها 💓 💓
امینوسنتز دادم شد حدودا ۱۰ تومن
جواب اولیه ۳ روزه اومد جواب کلی ۲۱ روزه
برای من علاوه بر آمینو آزمایشات تکمیلی arrey هم بود
جواب اولیه ۳ روزه اومد جواب کلی ۲۱ روزه
برای من علاوه بر آمینو آزمایشات تکمیلی arrey هم بود
0
1401/07/16
سوال کننده
۱۰ تومن یا خدا ...ینی اون ازمایشاهم ۵ تومن شدن...دیگه نمیشه هم انجام ندی وقتی لازمه
0
1401/07/16
سوال کننده
تا جایی که من میدونم امینو دقیقتره اما حالا اینکه جفتشون همون موارد رو برررسی میکنن یا نه رو نمیدونم
0
1401/08/22
ندا کلهر
سلام ما انجام دادیم چهار روزه اومد
0
1401/08/22
ندا کلهر

0
1401/08/22
ندا کلهر
انگار نوشته نرمال هست
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



665

