با سلام خدمت پزشک اومای عزیز
من ۵روزه که زایمان سزارین کردم و شیر خودمو دادم و از روز دوم شقاق سینه گرفتم به حدی زخم شده و میسوزه که علاوه بر درد و سوزش و زخمش گاهی خون هم میاد
زایمان دومم هست و شیردهی قبلیم اصلن همچین مشکلی نداشتم و نزدیک دوسال فقط شیر خودمو دادم
ولی الان با توجه به اینکه زخم شده مجبور شدم گاهی شیر خشک بدم
سینه هام سفت شده و شیر و مایع زرد رنگ آغوز رو داره ولی با اینکه ۳روزه پماد شقاق هیدرودرم رو میزنم الانم شقاق ایروکس و شیر خودمو رو نوک سینه میزنم بازم زخمه و خوب نشده.
سینه هام پر شیر شده درد داره ولی از سوزشش نمیتونم شیر بدم متاسفانه کمی زردی گرفته پسرم.چیکار کنم زودتر خوب بشه
درضمن بخیه های سزارینم جذبی هست و میسوزه و یکم ورم داره دکتر گفت فقط شستشوی روزانه با شامپو بچه
دارو نداد .این درد و سوزش طبیعی هست؟گاهی میسوزه
ممنون از پاسخگوییتون
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



496
1401/07/15


