تو اوما دیدم ک وامشو گرفتن
آره عزیزم کاملا واقعی و مطمئنه.
من تو خرداد ۱۲ تومن وام گرفتم تا الان ۴ تا قسطشو دادم.
سمت خدا رو سرچ کنید همه توضیحاتو شرایطشو نوشتم

این تاپیکمه که کامل گفتم
هانیا جان اگر قبول کردن شرایطتو از دستش نده به نظرم
اره منم شنیدم چند نفر گرفتن
اره قبول کردن..امروز پیامکش اومد
این هفته مدارکش را پست میکنم
خورشید جان من شوهرم چک نداره میشه مامانم بده
این وام برای کسانی هست که اصلا بچه ندارن؟؟؟؟
فکرکردم ماهم میتونیم بگیریم.
سلام عزیزم نوشته حتما باید حداقل ۵سال از ازدواجت گذشته باشه شما چند ساله ازدواج کردین؟
سلام لینکشم برای من میفرسین
منم ۵ ساله...دوتا سقط داشتم از آخری سقط ی ساله میگذره
آره عزیزم ضامنت میشه مامانت.
برای افراد نابارور هست عزیزم.