سلام وقتتون بخیر
امروز از صبح لرز و بدن درد دارم
دیروز دندانپزشکی بودم و عصب کشی داشتم
موقع عصب کشی ماده ای که بوی وایتکس میداد وخودشون میگفتن هپو را روی لثه م ریختن که متاسفانه مقداریشا قورت دادم😭بعداز اون دچار سوزش گلو و تهوع شدم و آب خوردم تا شب مشکل خاصی جز سوزش گلو نداشتم تا امروز
ممکنه بخاطر این ماده باشه یا سرماخوردگیه؟؟
ممنون میشم زود راهنماییم کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



477
1401/07/13


