سلام خانوم دکتر عزیز
گفته شد احساس نبض تو هفته های پایین بخاطر روده و ایناست
ولی منی ک هفته ۲۰م بازم نبض بزنه شکمم واسه همینه یا مربوط ب حرکت نی نیمه
پرسش (1401/07/13):
حرکت جنین در ۳ماهه دوم
466
28
1401/07/13
سوال کننده
0
1401/07/13
گلاب 🌎
نی نی داره در میزنه شک نکن 😍😍😍
0
1401/07/13
z kh
داره تکون میخوره
0
1401/07/13
سوال کننده
جدی حرکتشه😍😍😍
0
1401/07/13
سوال کننده
😍😍
0
1401/07/13
مامان محمد حسین
منم نبض حس میکنم
به دکترمم گفتم
گفت از جنین هس از روده و..نیست اصلا
به دکترمم گفتم
گفت از جنین هس از روده و..نیست اصلا
1
1401/07/13
سوال کننده
ای جانم من فک میکردم از رودس😍
0
1401/07/13
فریبا Barao
نی نی داره شیطونی میکنه
0
1401/07/13
مامان محمد حسین
نه بابا
منکه به این سن رسیدم یکبارم رودم نبض نزده😶😶😶
منکه به این سن رسیدم یکبارم رودم نبض نزده😶😶😶
0
1401/07/13
Sahar R
نینیه اما درکل تشخیصش سخته. چند روز صبر کن کم کم متوجه میشی اولاش خیلی گیج کنندست
0
1401/07/13
Sahar R
منم اولین بار هفته 20 یه چیزی حس کردم گفتم حتما اشتباه میکنم حرکت روده است ولی هفته بعد دیگه واضح تر شد
0
1401/07/13
💕هانا 💕
اوخی عزیزم حرکته نی نیه،، من خیلی زود حسش کردم بعدشم روز به روز بیشتر میشد.
0
1401/07/13
سوال کننده
وووووی🥺🥰😍
0
1401/07/13
سوال کننده
اوخی🥰
1
1401/07/13
سوال کننده
امیدوارم😍
1
1401/07/13
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
احتمالا در حال احساس حرکات دلبند کوچکتان هستید، مبارکتان باشد، حرکاتی شبیه به قل قل کردن آب، ترکیدن حباب، بال زدن پروانه زیر شکم و نبض همگی مرتبط با حرکات جنین هستند ❤️
احتمالا در حال احساس حرکات دلبند کوچکتان هستید، مبارکتان باشد، حرکاتی شبیه به قل قل کردن آب، ترکیدن حباب، بال زدن پروانه زیر شکم و نبض همگی مرتبط با حرکات جنین هستند ❤️
1
1401/07/13
سوال کننده
ای جانم😍
ممنونم خانمدکتر گل
ممنونم خانمدکتر گل
1
1401/07/13
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان مهربان و دوست داشتنی 💗💓💗💓
1
1401/07/13
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
1
1401/07/13
سوال کننده
😍😍😍😍😘😘😘😘😘
0
1401/07/13
پزشک اوما
💗💓💗💓💗💓💗💓💗
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




