دکترم گفت این موقع برم بعد دیدم توی هفته ۱۸ بهترین زمانه 😢😢
خداروشکر ک همش خوبه عزیزم
خب خداروشکر خیلی ممنونم عزیزم
سلام عزیزم. تاریخ اخرین پریودت چندم بود؟
الان توی هفته ۱۷ ام بارداری ام
سلام به روی قشنگتون مامان جان
وقتتون بخیر 💗
در سونوگرافی انجام شده برای شما وضعیت جفت ، جنین، حجم مایع آمنیوتیک همگی طبیعی بوده اندام ها و ارگان های مورد بررسی گل پسرتان هم بدون مشکل هستند. نتیجه غربالگری نیز عالی بوده و ریسک محاسبه شده برای سندروم های ژنتیکی تریزومی ۲۱ (DS) و 13 و 18 و همچنین اختلالات لوله عصبی یعنی NTDS و بیماری SLOS همگی منفی است ، مبارکتان باشد جان دلم❤️❤️
خیلی ممنونم سلامت باشین 🙏🌹