درود وقتتون بخیر اومای عزیز
من سینه هام زخم شدن و گاهن خون هم میاد ازش . موقع شیر دادن درد وحشتناکی به خاطر زخم تحمل میکنم. دارو با درمان خانگی میشه لطفن پیشنهاد بدین بهم ممنونم
پرسش (1401/07/12):
زخم سینه در شیردهی
521
46
1401/07/12
سوال کننده
4
1401/07/12
مامان بچه ها m
سلام عزیزم چشمت روشن منم اینجوری بود سینه هام فقط با شیر خودم چرب میکردم بهداشت میگفت با قطره آ د ک برا نوزاده اونم میشه
1
1401/07/12
مامان بچه ها m
اولشم ک میخوای شیر بدی باز اول با شیرت نرمش کن بعد شیر بده
0
1401/07/12
سوال کننده
سلام عزیزم ، چقدر طول کشید تا خوب شد؟ من خیلی درد دارم موقع شیردهی
1
1401/07/12
مامان رها 💝🧚♂️🧚♀️🧚💝
از شیر دوش اصلا استفاده نکن من استفاده میکردم سینم میترکید هر چند دیقه هی با شیر خودت چرب کن یکم باید تحملت رو بالا ببری تا چهار روز یا سه روز ادامه داره چون نوزاد داره میک میزنه تا نوک سینه بزرگ بشه بتونه راحت شیر بخوره عزیزم
1
1401/07/12
مامان بچه ها m
تقریبا تا ده روزگی
1
1401/07/12
مامان بچه ها m
👍👍👍
0
1401/07/12
مامان بچه ها m
من هنوزم سوز میزنه ی وقتا اگه بد سینمو بگیره دهنش
1
1401/07/12
مامان رها 💝🧚♂️🧚♀️🧚💝
بنظر من بهترین راه درمان همون شیر مادره من چنتا پماد استفاده کردم اصلا تاثیر نداشت
1
1401/07/12
مامان بچه ها m
اگ نوزاد یاد بگیره با هاله سینه بکنه دهنش انقد درد نداره
1
1401/07/12
مامان بچه ها m
اره
1
1401/07/12
مامان رها 💝🧚♂️🧚♀️🧚💝
آره دقیقا باید کلان حالشو بزارید دهنش تا نوک سینه رو فقط میک نزنه
1
1401/07/12
مامان رها 💝🧚♂️🧚♀️🧚💝
دختر من بدنیا وومده بود سوسول بود فقط نوکشو میخورد بیشتر دهنشو باز نمیکرد
1
1401/07/12
مامان رها 💝🧚♂️🧚♀️🧚💝
🤣
0
1401/07/12
سوال کننده
خیییلی ممنونم دوستان خیییلی لطف کردین
1
1401/07/12
shima2348 ❤

عزیزم من از این گرفتم زدم آب رو آتیش بود
1
1401/07/12
مائده ❣️مامانِ هامین🧿
منم خیلی درد تحمل کردم موقع شیر دادن
شوهرم برای من از داروخانه دوتا پماد گرفت.نوبتی میزم به سینه ام و میشستم و شیر میدادم.اون بهترش میکرد
حواست باشه سینه ات رو خوب بشوری
شوهرم برای من از داروخانه دوتا پماد گرفت.نوبتی میزم به سینه ام و میشستم و شیر میدادم.اون بهترش میکرد
حواست باشه سینه ات رو خوب بشوری
1
1401/07/12
مائده ❣️مامانِ هامین🧿
بری داروخانه بهت میدن
0
1401/07/12
سوال کننده
من ایران نیستم حالا باید کرمی پیدا کنم که این ترکیبات و داشته باشه. یکی خریدم خیلی تاثیر نداشت.
یه پد خنک کننده هم خریدم اونم تاثیر نداشت
یه پد خنک کننده هم خریدم اونم تاثیر نداشت
0
1401/07/12
سوال کننده
خیییییلی ممنونم الان میگردم مشابه و پیدا میکنم
0
1401/07/12
..... 😍
خب دکترت چیزی برات ننوشته؟
0
1401/07/12
Maryam M
من از شیر خودم روش میزدم تند تند خیلی هم درد داشتم موقع شیر دادن ولی خوب شد اگ شیر دوش بندازی بدتر میشه فک میکنم
2
1401/07/12
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
عزیزم مهم ترین علت زخم شدن نوک سینه اشتباه در شیوه شیردهی است پس یک بازنگری روی روال شیردهی خود داشته باشید و وقت کنید که کل هاله سینه را درون دهان نوزاد قرار داده و هنگام بیرون آوردن سینه نیز آن را نکشیده و به آرامی به کمک انگشت کوچکتان خارج کنید.
سوتین زیر نپوشید.
بعد از هر بار شیردهی چند قطره از شیر خودتان را بر روی نوک سینه ها بمالید و سینه ها را در معرض هوا قرار دهید تا شیر بر روی آن ها خشک شود. نیازی به شستن شیر از روی سینه نیست.
از لانولین و روغن نباتی کمک بگیرید. پماد شقاق سینه مس، آد، ژنوبایوتیک و در نهایت دکسپانتنول نیز مناسب هستند، اگر این موارد را نمیتوانید پیدا کنید، محصولاتی که حاوی لانولین هستند بخرید 🌹🌹
عزیزم مهم ترین علت زخم شدن نوک سینه اشتباه در شیوه شیردهی است پس یک بازنگری روی روال شیردهی خود داشته باشید و وقت کنید که کل هاله سینه را درون دهان نوزاد قرار داده و هنگام بیرون آوردن سینه نیز آن را نکشیده و به آرامی به کمک انگشت کوچکتان خارج کنید.
سوتین زیر نپوشید.
بعد از هر بار شیردهی چند قطره از شیر خودتان را بر روی نوک سینه ها بمالید و سینه ها را در معرض هوا قرار دهید تا شیر بر روی آن ها خشک شود. نیازی به شستن شیر از روی سینه نیست.
از لانولین و روغن نباتی کمک بگیرید. پماد شقاق سینه مس، آد، ژنوبایوتیک و در نهایت دکسپانتنول نیز مناسب هستند، اگر این موارد را نمیتوانید پیدا کنید، محصولاتی که حاوی لانولین هستند بخرید 🌹🌹
1
1401/07/13
سوال کننده
سپاس از راهنماییتون امتحان میکنم نتیجه رو میگم
1
1401/07/13
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل و امیدوارم که نتیجه عالی کسب شود
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




