عزیزم این ویتامین d فقط پایین هست
آزمایش هورمونی دادی؟
عکس رنگی هم بعد یکسال دکتر بگو برات بنویسه
فقط همینارو دکتر برام نوشت. هورمونی هم فک کنم باشه
سلام به روی ماهتون ریحانه جانم
در آزمایش شما تمام موارد بررسی شده طبیعی بوده و فقط سطح ویتامین دی کمتر از حد طبیعی است که باید روزی یک عدد مکمل ویتامین دی 1000 میلی گرم مصرف کنید.
در ادرار نیز خون دیده شده که اگر پریود بودید طبیعی بوده و علت همین است. عکس رنگی از رحم نیز انجام دهید❤️
سلام دکتر جان. خیلی ممنون از پاسختون😍
بله پریود بودم موقع ازمایش.
بازم مچکرم💓
خواهش میکنم ریحانه جانم ، بسیار هم عالی بنابراین مشکلی نیست ❤️💕❤️