سلام خانوم دکتر صبحی یکم زیر دلم درد میکرد سمت راستم بعد انگاری زد به رون بام با باسنم هیچ کار خطرناک و سنگینی هم انجام ندادم چی کار کنم خطر داره باید برم دکتر؟؟ یا نه خواهش میکنم راهنماییم کنید خیلی نگرانم نکنه اتفاقی برای بچم افتاده😭😭
یا اگه بیشتر شد برم دکتر خونریزی یا لک و ترشح اینام ندارم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



464
1401/07/11



