سلام خانم دکتر
من سه روز بود کمر درد داشتم و زیر دلم خیلی تیر میکشید
رفتم زایشگاه صدای قلب بچه اوکی بود فشارم خوب بود
ی آزمایش ادرار دادم که گفت عفونت دارم
از اونجا زنگ زد به دکترم و شرح حال گفتن به ایشون
بعد دارو بهم سفکسین ۴۰۰ هر ۱۲ ساعت داد
شیاف ایندومتسین ۱۰۰ شبی یکی
آمپول هیدروکسی پروژسترون ۵۰۰ یکی
و قرص فلوکونازول هر ۳ روز یکی
من ترسیدم آمپول را بزنم
چون شیاف پروژسترون۴۰۰ مصرف میکنم شبی یکی و قرص آسپرین هم میخورم روزی یکی
شیافی هم که تجویز شده بود تو دستوراتش نوشته بود نباید تداخل با آسپرین داشته باشه اونم نزدم.فقط قرص ها را خوردم
دیروز خیلی درد داشتم از آب و سرکه برای شستشو استفاده کردم امروز بهتر بودم که رفتم زایشگاه برای محکم کاری رفتم درد نداشتم ولی نمیدونم شیاف و آمپول را برای چی بر ای من تجویز کردن
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



466
1401/07/10



