چون من دخترم کلیه اش مشکل داره دکترش پرسیدگفت ماههای آخر بارداری آب دورجنین احتمالازیاد بوده گفتم دکتره زنان بهم گفت یه کوچولو زیاده ولی مشکلی نداره گفتن خو همونه
باز به من گفتن آب دورش کمه
سلام به روی ماهتون فاطمه جانم
زنده باشید 🌹
لطفا عکس گزارش سونوگرافی را ارسال کنید تا ببینم و بگویید دقیقا هفته چندم بارداری هستند ؟
هیچی نیس برا من زیاد بود الان نرمال شده
تقریبا ۲۱ بود الان شده ۱۵
عکس ندارم نمیشه اینجوری بگید
عزیزم من تا اندازه را ندانم چه نظری میتوانم بدهم؟ باید حجم مایع آمنیوتیک را دانست