سلام وقتتون بخیر. من الان روز ۹ دوره هستم. دو ماه پیش علائم بارداری های قبلمو داشتم، بی بی چک زدم هاله انداخت ولی با دو سه روز تاخیر پریود شدم. از همون موقع که علائم بارداری داشتم،زیر دلم سمت راست یه حالت گرفتگی و تیر کشیدن داشت، که فکرمیکردم بخاطر بارداریه.بعد از اون دو بار پریود هم شدم ولی هنوزم گاهاً اون گرفتگی و تیرکشیدن ریزو احساس میکنم زیر دلم سمت راست. مشکل چی میتونه باشه؟ لازمه پیگیرش باشم؟
0
1401/07/08
طیبه مامان آریان💙 .
سلام عزیزم شاید کیست داری برو دکتر چکاپ شو
0
1401/07/08
الهه م
سلام عزیزم ممکنه سقط کرده باشی و بقایا مونده باشه
ممکنه کیست داشته باشی
ممکنه هم هست الان باردار باشی 😂
ممکنه کیست داشته باشی
ممکنه هم هست الان باردار باشی 😂
0
1401/07/09
پزشک اوما
سلام جان دلم
حجم خونریزی ها در این مدت طبیعی بوده؟
حجم خونریزی ها در این مدت طبیعی بوده؟
0
1401/07/09
سوال کننده
سلام مجدد دکتر عزیز
از بعد از دی ماه پارسال که جنین ۸ هفته رو کورتاژ شدم، و مخصوصا از وقتی آسپرین میخورم کلا حجم خونریزیم زیادتر از قبلنا شده ولی دو ماه گذشته نه فکرکنم تغییر خاصی نداشته.
از بعد از دی ماه پارسال که جنین ۸ هفته رو کورتاژ شدم، و مخصوصا از وقتی آسپرین میخورم کلا حجم خونریزیم زیادتر از قبلنا شده ولی دو ماه گذشته نه فکرکنم تغییر خاصی نداشته.
0
1401/07/09
سوال کننده
آره فکرکنم باید پیگیرش شم
0
1401/07/09
سوال کننده
کلا احتمالات زیاده الهه😂
مخصوصا آخری که در عین غیرممکنی، بازم ممکنه😐😂😂
مخصوصا آخری که در عین غیرممکنی، بازم ممکنه😐😂😂
0
1401/07/09
پزشک اوما
عزیزم بنابراین یک سونوگرافی جهت رد کیست و چک سلامت تخمدان ها انجام داده و اگر تست پاپ اسمیر طی یک سال اخیر انجام نداده اید، انجام دهید 🌹🌹
0
1401/07/10
سوال کننده
چشم حتما. متشکرم
فقط اینکه بهترین روز در دوره ام برای انجام سونو چکاپ و پاپ اسمیر چه روزی هست؟
فقط اینکه بهترین روز در دوره ام برای انجام سونو چکاپ و پاپ اسمیر چه روزی هست؟
0
1401/07/10
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا گل من❤️
عزیزم طول سیکل ها از اولین روز شروع خونریزی در یک ماه تا اولین روز شروع خونریزی در ماه بعدی معمولاً چند روز طول می کشد؟
عزیزم طول سیکل ها از اولین روز شروع خونریزی در یک ماه تا اولین روز شروع خونریزی در ماه بعدی معمولاً چند روز طول می کشد؟
0
1401/07/10
سوال کننده
خیلی منظم نیست خانم دکتر. این تصویر نمودار سیکل هام هست:
0
1401/07/10
سوال کننده

0
1401/07/10
پزشک اوما
عزیزم بد هم نیست، روز 14 سیکل یک سونوگرافی انجام دهید تاکید کنید ابعاد فولیکول چک شود. برای پاپ اسمیر هم روز 12 تا 18 سیکل خوب است اما بهترین زمان روز 15 سیکل است 🌹🌹
0
1401/07/11
سوال کننده
ممنونم عزیزدلم🌷💜
0
1401/07/11
سوال کننده
ببخشید یه مسئله ای..
روز ۱۴ دوره ام میشه چهارشنبه که تعطیل رسمی هست و سونو تعطیله تا شنبه (۱۷ دوره).
میشه سه شنبه که (۱۳دوره) هست عصر یا شب برم سونوگرافی؟
روز ۱۴ دوره ام میشه چهارشنبه که تعطیل رسمی هست و سونو تعطیله تا شنبه (۱۷ دوره).
میشه سه شنبه که (۱۳دوره) هست عصر یا شب برم سونوگرافی؟
0
1401/07/11
سوال کننده
دکترجان. موقتا یه نوبت واسه فردا بعدازظهر ساعت سه که روز ۱۳ دوره ام هست گرفتم. مشکلی نیست؟ اگر زوده، تا شب برم. مثلا ۸ شب. که باز به. روز ۱۴ دوره ام نردیکتر باشم.
0
1401/07/11
پزشک اوما
خواهش میکنم جان دلم ❤️
بله جانم مشکلی نیست زمانی که نوبت گرفته اید هم خوب است نتیجه را همینجا ارسال کنید تا ببینم
بله جانم مشکلی نیست زمانی که نوبت گرفته اید هم خوب است نتیجه را همینجا ارسال کنید تا ببینم
1
1401/07/12
سوال کننده
ممنونمممم❤️
چشم حتما.
چشم حتما.
0
1401/07/12
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم 💓💓💓
0
1401/07/12
سوال کننده
خانم دکتر عزیزممم
سلام مجدد خوبید؟ سلامتید؟
این سونوی چکاپ رحم و تخمدانم، روز ۱۳ دوره
سلام مجدد خوبید؟ سلامتید؟
این سونوی چکاپ رحم و تخمدانم، روز ۱۳ دوره
0
1401/07/12
سوال کننده

0
1401/07/12
سوال کننده
فکرکنم اوضاع زیاد جالب نیست 😁
0
1401/07/12
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون گل من
ممنونم عزیزم از محبتتون ❤️امیدوارم که شما هم عالی و شاد باشید 🌹
عزیزم شرایط خوب است برخلاف انتظار من چند فولیکول دارید که باتوجه به طول سیکل ها، طی چند روز آینده زمان تخمک گذاری خواهد بود از امشب روابط را یک روز در میان شروع کرده و تا یک هفته آینده ادامه دهید❤️
ممنونم عزیزم از محبتتون ❤️امیدوارم که شما هم عالی و شاد باشید 🌹
عزیزم شرایط خوب است برخلاف انتظار من چند فولیکول دارید که باتوجه به طول سیکل ها، طی چند روز آینده زمان تخمک گذاری خواهد بود از امشب روابط را یک روز در میان شروع کرده و تا یک هفته آینده ادامه دهید❤️
0
1401/07/13
سوال کننده
عزیزدلید شما. ممنونم ازتون.
پس وضعیت خوبه؟ آخه دکتر سونو میگفت واسه روز ۱۳ سایز تخمک و ضخامت دیوارت کمه..
البته من بیشتر نگران کیست و این مسائل بودم بخاطر اون گرفتگی زیر دلم..
ممکنه هم کلا اون گرفتگی ها تلقین یا اسپاسم عضلانی چیزی باشه؟
پس وضعیت خوبه؟ آخه دکتر سونو میگفت واسه روز ۱۳ سایز تخمک و ضخامت دیوارت کمه..
البته من بیشتر نگران کیست و این مسائل بودم بخاطر اون گرفتگی زیر دلم..
ممکنه هم کلا اون گرفتگی ها تلقین یا اسپاسم عضلانی چیزی باشه؟
0
1401/07/13
پزشک اوما
عزیزم ایشان احتمالا سیکل شما را 28 روزه در نظر گرفته اند در حالی که شما سیکل 29 تا 32 روزه هم دارید و اتفاقا غالب سیکل ها بیشتر از 28 روز هستند، بنابراین ابعاد فولیکول ها خوب است، ضخامت اندومتر هم باتوجه به طول سیکل ها خوب است، بله گرفتگی ها میتواند نتیجه تلقین باشد چون شرایط فعلی موردی ندارد، از ماه های بعدی میتوانید با کیت پیش بروید البته که به امید خدا همین ماه بارداري رخ دهد❤️
1
1401/07/13
سوال کننده
ممنونم ازتون🙏🏻
خیلی خوبه که هستید💚🌱
خیلی خوبه که هستید💚🌱
0
1401/07/13
پزشک اوما
عزیزدلم هستید امیدوارم همراه خوبی برایتان باشم جان من❤️❤️❤️
0
1401/07/13
پزشک اوما
stk: |~|11|~|33_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



625

