با سلام خدمت دوستان و پزشک گرامی من حدود دو ماه ونیم پیش همین سوال را مطرح کردم پزشک محترم گفتن که به متخصص مراجعه کنم ازون زمان به دو تامتخصص پوست مراجعه کردم ولی متاسفانه هنوز بهبود پیدا نکردم واقعا نمیدونم چکار کنم به هر پزشکی مراجعه میکنم یه مدت خوب میشم ولی باز از اول بدتر میشه واقعا انجام کارهای روزمره برام سخت شده و درد و سوزش شدید مانع انجام کارها شده و داخل بینی هم سرایت کرده هر روز داره بدتر میشه خواهشا اگه کسی راهی میدونه راهنمایی کنه البته من یه بچه شیر خوار دارم و داروها باید مناسب دوران شیردهی باشه عکس را پایین میفرستم ضمنا دکتر برام شبی نصف قرص کلر فنیر امین نوشته با کرم دست اوری فاب و دوتا داروی ترکیبی
پرسش (1401/07/08):
اگزمای شدید مقاوم به درمان هر دو دست و داخل بینی و روش مطمئن درمان
720
110
1401/07/08
سوال کننده
0
1401/07/08
سوال کننده

0
1401/07/08
سوال کننده

0
1401/07/08
سوال کننده

0
1401/07/08
سوال کننده

0
1401/07/08
سوال کننده

0
1401/07/08
سوال کننده

0
1401/07/08
سوال کننده
ضمنا به جز دست ها به داخل بینی هم سرایت کرده
0
1401/07/08
سوال کننده
یه مدت بهتر میشه دوباره با تاولهای کوچک وبعد زخم شدید اوضاع بدتر میشه دیگه واقعا خسته شدم حدودیه ساله در گیرم
0
1401/07/08
شادی جان
فقط وازلین
0
1401/07/08
شادی جان
من همین شرایط رو داشتم
0
1401/07/08
سوال کننده
با این شدت
0
1401/07/08
شادی جان
روزی هفت هشت بار با وازلین چربش میکردم عملا هیچ تماسی با هوا و محیط نداشت دستم لایچه چربی وازلین انقد ضخیم بود
0
1401/07/08
سوال کننده
شما هم به همین شدت بود ؟
0
1401/07/08
شادی جان
بله با همین شدت ولی بینینه فقط دستام
0
1401/07/08
شادی جان
واقعا گریه میکردم
0
1401/07/08
شادی جان
ز دستمو چرب میکردم نه جیب مانتو نه کیف هیچ کدوم تمیز نبود اثر وازلین دلشت
0
1401/07/08
شادی جان
واقعا تنها چیزی که درمانم کرد همین بود
0
1401/07/08
سوال کننده
آخه با یه بچه یه سال ونیمه وسرکار رفتن میشه؟
0
1401/07/08
شادی جان
ده سال اگزما داشتم
0
1401/07/08
شادی جان
خوب بقیه درمان مقطعیه عزیزم
0
1401/07/08
شادی جان
نمیدونم ولله شرایطت تون قطعا سخته
0
1401/07/08
شادی جان
ولی من تنها تجربه خودم رو ب اشتراک گذاشتم حالا شاید شما راه دیگه ای مناسبت ن باشه
0
1401/07/08
شادی جان
من اونقدر خارش داشت با دندون میخریدم بعدش خون و زخم...
1
1401/07/08
سوال کننده
ممنون از لطف شما حتما میخرم تا الان حدود یک و نیم میلیون خرج کردم خوب نشدم وازلین که خیلی ارزون هم هست
1
1401/07/08
سوال کننده
اره دقیقا منم اینجوره
1
1401/07/08
شادی جان
منم تمام شهرهای مختلف رفتم هر دکتر یه دارو میداد با قیمت بالا بعد یه مدت بی اثر بود
1
1401/07/08
سوال کننده
بازم ممنونم
0
1401/07/08
شادی جان
انشالله شفا پیدا میکنید
1
1401/07/08
سوال کننده
تشکر بانو
0
1401/07/08
azin 🧚♀️
عزیزم جاری منم داشت رفت دکتر
می گفت متخصص پوست یه آمپولی بود به دستاش تزریق کرد و خوب شد
می گفت متخصص پوست یه آمپولی بود به دستاش تزریق کرد و خوب شد
0
1401/07/08
marziyeh bazargan
ببین فقط دکتر ناصر عمادی
0
1401/07/08
marziyeh bazargan
بی نظیره
2
1401/07/08
Arsham z
بعد ببین به چی واکنش نشون میدی من خودم به گوجه واکنش نشون میده دستام بعد خوب میشه
0
1401/07/08
پرستو مهاجر
سلام عزیزم منم همینم
0
1401/07/08
پرستو مهاجر
یه مدت بهترم یه مدت داغووون میشم
1
1401/07/08
پرستو مهاجر
ب گوجه پرتقال بادمجون کیوی پیاز دست نزن، بعد شستن دستات حتما چرب کن یا مرطوب کننده با پایه چربی بزن
1
1401/07/08
پرستو مهاجر
موقع جارو برقی و گردگیری دستکش نخی دست کن
1
1401/07/08
پرستو مهاجر
صابون گلیسرینه بگیر با اون دستت و بدنت بشور خیلی تاثیر داره بنظرم
0
1401/07/08
پرستو مهاجر
تجربه من اینه ک هرچند وقت تنوع بدم چون دستم عادت میکنه، یه مدت وازلین بزن بعد دیدی تاثیر نداره مرطوب کننده شون بعد پماد ثمین اینا خیلی واسه من تاثیر گزاشته
0
1401/07/08
پرستو مهاجر
درکل اگزما ممکنه خود ب خود خوب بشه ممکنم هست بمونه فقط باید مدارا کنی باهاش
1
1401/07/08
پرستو مهاجر
با دستکش حتما ظرف بشور بعد حتی با اب خالی نباید زیاد دستت بشوری چون باعث خشکی بیشتر میشه
0
1401/07/08
عسل م
عزیزم منم اینجوری دستم شد تنها کاری که کمکم کرد این بود وقتی دارو میزدم دستکش نخی دست می کردم و روی اون دستکش پلاستیکی و کارامو میکردم
0
1401/07/08
عسل م
دکترم گفت دستکش رو فقطموقع خواب در بیار تا یک ماه هم رعایت کردم و خوب شد
0
1401/07/08
عسل م
دکترمم تو اصفهون خیلی معروف بود خیلی کارش خوب بود، به نطرم انلاین ویزیت شو پیشش
0
1401/07/08
عسل م
منم انلاین ویزیت شدم
0
1401/07/08
عسل م
09382807225 این شماره منشیشه که نوبت میده دکتر مهناز جنالی نیا اسمش هست، به من یه پماد ساختنی داد
0
1401/07/08
عسل م
البته اگر اصفهان نیستی اول بگو به منشیش چون داروهاشو ما از یه داروخانه که خودش معرفی میکنه میخریم
0
1401/07/08
سوال کننده
سلام عزیزم ممنون حتما بهش زنگ میزنم
1
1401/07/08
سوال کننده
از همه دوستان بابت راهنماییهاشون ممنونم اتفاقا خودم هم به این نتیجه رسیدم که باید دستکش نخی بخرم
0
1401/07/08
سوال کننده
نمیدونی اسم دکترش چی بود؟
0
1401/07/08
سارا کیانی
سلام عزیزم
0
1401/07/08
سارا کیانی
آب و خاک مخصوصا آب از همه چی بدتره
0
1401/07/08
سارا کیانی
داروهای دکتر خوبه ولی اگزما بدون رعایت خوب نمیشه
1
1401/07/08
سارا کیانی
بهتره تا جایی که میشه با دستکش همه کاری کنی
1
1401/07/08
سارا کیانی
حتی برای دستشویی دستکش یکبار مصرف بپوش برای حمام دستکش یه بار مصرف دورش چسب نوار بزن بعد یه دستکش دیگه بدون چسب زدن روش بپوش
0
1401/07/08
سوال کننده
من کلا کارای عادی رو به جز ظرف شستن بل دستکش یکبار مصرف انجام میدم
0
1401/07/08
سارا کیانی
تا حالا پماد ترکیبی کلوبتازول و اوره اوسرین زدی؟
0
1401/07/08
سوال کننده
نه یه دونه پماده
0
1401/07/08
سارا کیانی
قرص پردینلزون خوردی؟
0
1401/07/08
سارا کیانی
برای اگزما نباید بری هر دکتری فقط دکتر خبره
0
1401/07/08
سوال کننده
نه ولی کلر فنیر آمین دکتر نوشت تا آخرشو خوردم
0
1401/07/08
سارا کیانی
من دستام از دست شما خیلی بدتر بود
0
1401/07/08
سوال کننده
این پمادی که فرمودین داروخانه داره
0
1401/07/08
سارا کیانی
الحمدالله خیلی خوب شد فقط سر انگشتام هنوز اذیت میکنه اگه رعایت نکنم اونم کوتاهی از خودم بود
0
1401/07/08
سوال کننده
چی استفاده کردین و چه مدت طول کشید
0
1401/07/08
سارا کیانی
بله دکتر برام نوشت
0
1401/07/08
سارا کیانی
همه ی راه های خونگی رو رفتم نمیگم اصلا ولی واقعا خیلی فایده نداشت
0
1401/07/08
سوال کننده
منظورم اینه ترکیبیه یا یه دونه پماده که از داروخانه بگیرم
0
1401/07/08
سارا کیانی
رفتم پیش دکتر و خیلی پشیمونم زودتر نرفتم
0
1401/07/08
سارا کیانی
ترکیبی
0
1401/07/08
سارا کیانی
چون اگزما هر چقدر به تاخیر بیفته درمانش سختتر میشه
0
1401/07/08
سوال کننده
دکتر شما کیه و کدوم شهره
0
1401/07/08
سارا کیانی
عبدالرسول اسماعیل زاده شیراز
0
1401/07/08
سارا کیانی
وای دستای من افتضاح بود از مال شما بدتر
0
1401/07/08
سارا کیانی
خدا میدونه چه رنجی کشیدم
0
1401/07/08
سوال کننده
چه مدت بعد دکتر رفتن خوب شدین؟
0
1401/07/08
سارا کیانی
اصلا هیچ وقت نذار پوست دستت خشک بشه
0
1401/07/08
سوال کننده
شما پردنیزولون واون پمادو فقط استفاده کردین؟
0
1401/07/08
سارا کیانی
تقریبا یک ماه و نیم طول کشید که مدام استفاده میکردم بعد کمش کردم مثلا هفته ای یکبار وقتی میدیدم یه ذره داره بالا میاد شد ۲ ماه کلا ولی سر انگشتام خوب نشد چون حالت مزمن پیدا کرده بود بعد زایمان شاید رفتم لیزرشون کردم چون میگن نتیجه داده برای بعضی ها البته اگه مرطوب نگه دارم اذیت نمیکنه
0
1401/07/08
❄️🌨️mamiye barfdooneh j
همسر منم همینه گاهی شدید گاهی خفیف دکتر گفت یه نوع حساسیته فک کنم اسمش پسوزیاریس بود
به یه سری چیزام حساسه مثلا گوجه میخوره بدتر میشه
مواد شوینده کمتر مصرف کن مدام چرب نگهش دار همسرم شبا چرب میکنه با وازلین دستکش پلاستیکی میپوشه تا صبح خیلی بهتر میشه
به یه سری چیزام حساسه مثلا گوجه میخوره بدتر میشه
مواد شوینده کمتر مصرف کن مدام چرب نگهش دار همسرم شبا چرب میکنه با وازلین دستکش پلاستیکی میپوشه تا صبح خیلی بهتر میشه
0
1401/07/08
سارا کیانی
پماد هر شب پردینلزون یک هفته و کرم لافارر شماره ۳ بلافاصله بعد از شستن دست ها فوری خشک باید کرد و زد
1
1401/07/08
سارا کیانی
گوجه و مایع ظرفشویی و آب از همه چی بدتره
0
1401/07/08
سارا کیانی
دستات رو به جز با صابون بچه یا صابون گلیسرینه ی بادام با چیزی نشور
0
1401/07/08
❄️🌨️mamiye barfdooneh j
دکترش گف هیچ وقت خوب نمیشی فقط میتونی کنترل کنی یه پمادیم داد کورتون داشت شدید که میشه میزنه
0
1401/07/08
سوال کننده
ممنون دوستان
1
1401/07/08
سوال کننده
ان شاءالله به سلامتی فارغ شوید یعنی لیزر برای من جواب میده ؟
0
1401/07/08
❄️🌨️mamiye barfdooneh j
جدی میشه لیزر کرد نشنیده بودم تا حالا
1
1401/07/08
❄️🌨️mamiye barfdooneh j
طفلک همسرم خیلی اذیت میشه واقعا بیماری چیز سختیه خدا هیچ کسیو درگیر بیماری نکنه
0
1401/07/08
سارا کیانی
والله من یه چیزایی شنیدم نمیدونم چقدر حقیقت داشته باشه
0
1401/07/08
سارا کیانی
ان شاءالله
0
1401/07/08
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
من درک میکنم که شرایط شما بسیار سخت است اما حقیقت این است که این مورد واقعا در حوزه تخصص من نیست و باید همچنان به متخصص پوست مراجعه کنید. همچنین لازم است علل تشدیدکننده شناسایی شده و از آن ها دوری کنید🌹🌹
من درک میکنم که شرایط شما بسیار سخت است اما حقیقت این است که این مورد واقعا در حوزه تخصص من نیست و باید همچنان به متخصص پوست مراجعه کنید. همچنین لازم است علل تشدیدکننده شناسایی شده و از آن ها دوری کنید🌹🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




