سلام خسته نباشید خانم دکتر من تقریبا دو و نیم ماه بعد زایمانم بدون اینکه اولین پریود بعد زایمان رو بشم،امپول جلوگیری سه ماهه زدم.الان نزدیک موعود اتمام تاریخ آمپول هست،سه هفته شده خونریزی و لکه بینی دارم و تمام نمیشه اصلا.میشه بگید باید چکار کنم دوباره آمپول تزریق کنم یا بایستم تا خونریزی کاملا قطع بشه؟,
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



347
1401/07/08


