Ooma
پرسش (1401/07/07):

جراح و متخصص زنان♦️ شیراز♦️ دکتر مرتضی ابطحی💥💥💥

♦️دوستان بنظرتون دکتر ابطحی ماهر هستن توی عمل کیست آندومتریوما و تشخیص کیست
♦️توی اقدام به بارداری هستم فعلا موفق نشدم به بارداری
شما اطلاع دارین ابطحی چه بیمارستان هایی عمل انجام میده دولتی یا خصوصی

کسب اطلاع نداره
شیرازیا
کجایین
؟؟؟؟؟
والا من میدونستم دکتر البرزی تو این رشته تبحر و تجربه داره و کارش حرف نداره
اما متاسفانه انگار ایران نیستن
منم فقط دکتر البرزی رو توی این مورد قبول دارم
اگر بیشتر از یک سال هست اقدام میکنید و باردار نشدید حتما برید کلینیک ناباروری مثل دکتر رستمی...خودتون و همسرتون تمام ازمایشها و چکاپها رو بدید وقتم تلف نکنید
دکتر رستمی خودش عالیه
ممنون عزیزم جواب دادین کلینیک ناباروری چندتا اسم میبرین برام
من از آبادان میخوام بیام شیراز
مراکز ناباروری دولتی و خصوصی اگه بلدین بگین بهم
مچکرم عزیزم❤️
متاسفانه دکترای خوب خیلی سخت پیداشون میشه اینجوری درمان نصفه میمونه
دکتر رستمی برو...بقیه توی شیراز به درد نمیخورن
خودت برو دکتر رستمی...شوهرت هم ببر دکتر داریوش منصوری
اگرم تهران میتونی بری برو کلینیک مام....این ۲تا جا عالی هستن
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه