والا من میدونستم دکتر البرزی تو این رشته تبحر و تجربه داره و کارش حرف نداره
اما متاسفانه انگار ایران نیستن
منم فقط دکتر البرزی رو توی این مورد قبول دارم
اگر بیشتر از یک سال هست اقدام میکنید و باردار نشدید حتما برید کلینیک ناباروری مثل دکتر رستمی...خودتون و همسرتون تمام ازمایشها و چکاپها رو بدید وقتم تلف نکنید
دکتر رستمی خودش عالیه
ممنون عزیزم جواب دادین کلینیک ناباروری چندتا اسم میبرین برام
من از آبادان میخوام بیام شیراز
مراکز ناباروری دولتی و خصوصی اگه بلدین بگین بهم
مچکرم عزیزم❤️
متاسفانه دکترای خوب خیلی سخت پیداشون میشه اینجوری درمان نصفه میمونه
دکتر رستمی برو...بقیه توی شیراز به درد نمیخورن
خودت برو دکتر رستمی...شوهرت هم ببر دکتر داریوش منصوری
اگرم تهران میتونی بری برو کلینیک مام....این ۲تا جا عالی هستن