سلام خانم دکترعزیز من دیروز ظهر یک چهارم ساندویچ کالباس خوردم میدونم توبارداری ضرر داره اما دلم کشیده بود یک برش برداشتم 🥲🥲🥲یکساعت بعدش معده ام دردگرفت و شدت درد ب حدی بود ک علاوه برمعده پهلو راست و یک مقدارزیرشکمم درگیرکرد و چندین باربالا اوردم اما نمیدونم بخاطرویارم بود یا دردم مراجعه کردم دکترعمومی فقط یک استامینوفن داد و گف دردت ک ب شکمت میزنه قولنج 🥺یکم شکمتوگرم کن ک دیشب کیسه اب گرم گذاشتم و بهترشدم خوابیدم کیسه اب گرم برای بچم مشکلی نداشت بنظرتون ؟الان ازاون درد فقط یکخورده رومعده ام مونده بنظرتون چه دارویی مصرف کنم که دوباره اینطورنشم من ازسربارداری علیسان معده ام نابودشد ودرد معده هرچندوقت یکبارتجربه میکنم فاموتیدین ام دیشب جواب نداد راستی میترسم الان غذابخورم که دوباره اینجورنشم😭😭😭
0
1401/07/07
فاطمه ......
اینو نمیدونم.ولیهفته ی بارداریت رو عشقه
0
1401/07/07
سوال کننده
بلاخره زدم 🥺🥺🥺
0
1401/07/07
فاطمه ......
خوب کردی
0
1401/07/07
فاطمه ......
منم دعا کن نی نی بتونم بغل کنم😇🥺
انشالله خوب میشی
انشالله خوب میشی
0
1401/07/07
فاطمه 🚶♀️
سلووووم
0
1401/07/07
سوال کننده
شایدباورت نشه همین الان داشتم دعات میکردم 🥺🥺🥺
0
1401/07/07
سوال کننده
سلاااام 🤭
0
1401/07/07
فاطمه 🚶♀️
انشالله خدا ی نینی سالم و خوشگل بهت بده😍
0
1401/07/07
فاطمه ......
عزیزم🥺
ممنون از محبتت
دعام کن باردار بشم و برام بمونه
ممنون از محبتت
دعام کن باردار بشم و برام بمونه
0
1401/07/07
فاطمه ......
مرسی عزیز دلممم
انشالله نی نی رو صحیح وسلامت بغل بگیری
انشالله نی نی رو صحیح وسلامت بغل بگیری
0
1401/07/07
سوال کننده
الهی آمین من واسه دوتا دعاکردم واسش ترجیحا یادوقلویاشیرب شیرحالا ک من اینجورشدم همه باید حامله بشن🤣🤣🤣
0
1401/07/07
فاطمه 🚶♀️
اقا من حال ندارم تاپیک بزنم. ب من کمک کنید
1
1401/07/07
سوال کننده
انشالله میمونه وعروسی ودامادیش میبینی مامان فاطمه گل
0
1401/07/07
فاطمه 🚶♀️
😂😂😂😂😂😂
0
1401/07/07
سوال کننده
تو دوات دست منه بگومشکلتوحلش کنم
0
1401/07/07
فاطمه 🚶♀️
😘😘😘😘
0
1401/07/07
فاطمه 🚶♀️
من آخرین پریودم ۵ مرداد بود
0
1401/07/07
فاطمه 🚶♀️
الان چند هفتمه
0
1401/07/07
سوال کننده
یکم ازتوراه فاصله بگیری ب تو نرسه واگرنه پشت این بکی بعدی حامله ای
0
1401/07/07
فاطمه 🚶♀️
وای خدا نکنه. خیلی سخته
0
1401/07/07
فاطمه ......
من دوتاش میخام😁
هم دوقلو هم شیربه شیر
هم دوقلو هم شیربه شیر
0
1401/07/07
سوال کننده
من ۱۸ تیربود آحرین پریودم اما باسونوم فرق داست چطوری توشدی چهارده هفته آخرین سونوتوبفرس
1
1401/07/07
فاطمه 🚶♀️
خدا بده بهت هرچی رو ک دلت میخواد
0
1401/07/07
فاطمه ......
خدا کنه😁
0
1401/07/07
فاطمه 🚶♀️
همونو میگم. انگار وقتی حامله بودم پریود شدم
0
1401/07/07
سوال کننده
الهی... انشالله من دیشب داشتم دردمیکشیدم علیسان اصرارمیکرد بذارکنارت بخوابم توپذیرایی تویکخورده جاخودش جاکرد انقددلم سوخت ک مادرش مریضه و این انقدب مادرنیازداره
0
1401/07/07
سوال کننده
سونوتوبفرس ببینم چ خبره
0
1401/07/07
فاطمه ......
میخام😁
0
1401/07/07
سوال کننده
دیگه عوارض تاپیک منه
0
1401/07/07
فاطمه 🚶♀️

1
1401/07/07
سوال کننده
ای جان انشالله ب زودی
0
1401/07/07
سوال کننده
تاریخ انجام سونوکی بود؟
0
1401/07/07
فاطمه 🚶♀️
اینو ۲۸ شهریور دادم. سونو nt
1
1401/07/07
فاطمه ......
❤️❤️❤️
0
1401/07/07
سوال کننده
سیزده هفته وهفت روزی فردا میری تو چهارده هفته ویکروز ک میشه هفته پانزده بارداری
0
1401/07/07
فاطمه 🚶♀️
اره
0
1401/07/07
فاطمه 🚶♀️
اینجوری ک سونو میگه
0
1401/07/07
فاطمه 🚶♀️
مثلا الان من برا اینکه تاریخ اوما با تاریخ سونوم یکی بشه، یک ماه قبل زدم آخرین پریودمو
0
1401/07/07
سوال کننده
چ جالب شده ب پریودی ات احتمالا سن بارداری ات کمتره
0
1401/07/07
فاطمه 🚶♀️
ینی ۵ مرداد اخریش بوده من زدم ۴ تیر
0
1401/07/07
فاطمه 🚶♀️
باز ی روز عقبه
0
1401/07/07
سوال کننده
الله اکبر ... توچرا کلا همه کارهات عجیبه نکنه ۵تیر آخرین پریودت بوده
0
1401/07/07
فاطمه 🚶♀️
الکی زدم دیگه
0
1401/07/07
فاطمه 🚶♀️
نبابا
0
1401/07/07
سوال کننده
حالا ان تی خیلی دقیق باهمین پیش برو خونریزی ات شاید پریودنبوده شایدم تو یک موجودخاصی 🤣🤣🤣
0
1401/07/07
فاطمه 🚶♀️
😂😂😂😂اره😂😂😂😂
0
1401/07/07
فاطمه 🚶♀️
ن من دیدم خانمه تا ۵ ماهگیش پریود میشده
0
1401/07/07
فاطمه 🚶♀️
شاید برا منم همین بوده
0
1401/07/07
سوال کننده
اره مامان منم موقع خواهرم تا سه ماهگیش پریودمیشده میگف ازمایش مثبت اما خون میدیدم 🤭🤭🤭
0
1401/07/07
فاطمه 🚶♀️
😆
0
1401/07/07
سوال کننده
اره حالاهمین ک یکماهم جلویی خوشحال باش هرچی زودتربگذره بهتر
0
1401/07/07
فاطمه 🚶♀️
تازه دیروز دکتر اوما گفت نی نیم توپولیه
0
1401/07/07
فاطمه 🚶♀️
😂😂😂😂
0
1401/07/07
فاطمه 🚶♀️
اوره
0
1401/07/07
سوال کننده
اوخی علیسانم جز نی نی هاتوپولی بود توسی وشش هفته سه ودویست بود بگردمش ننه اگه تا آخرمیموند چهارب بالا بایدمیبود
0
1401/07/07
فاطمه 🚶♀️
خدا حفظش کنه😍عروسیشو ببینی
0
1401/07/07
فاطمه 🚶♀️
برا من از رو عدد مام آزمایش nt گفت. خودم ک سر در نمیارم
0
1401/07/07
سوال کننده
بود
0
1401/07/07
فاطمه 🚶♀️
عزیزممممممم😍گوگولی
0
1401/07/07
سوال کننده
ممنون عزیزم ترجیحا یک عروس حرف گوش کن میخام ک شب هابداره پسرم پیشم بخوابه
0
1401/07/07
سوال کننده
چ جالب نمیدونستم ربط داره
0
1401/07/07
فاطمه 🚶♀️
دیگه چی؟ عروس نگیر دیگ😂
0
1401/07/07
فاطمه 🚶♀️
خودمم
0
1401/07/07
سوال کننده
بچم شبیه جومونگ شده البته ورمش خوابیدچشمهای دلبرش تازه دیده شد🤣🤣🤣
0
1401/07/07
فاطمه 🚶♀️
کلا نینی ها پف دار ب دنیا میان
0
1401/07/07
سوال کننده
واسه نوه مجبووووورم تازه میخام توخونه خودم زندگی کنم هرپنج دقیقه دراتاقشون دربزنم مامان دستمال نمیخوایین شیرموز چی اب غذا خسته شدید بیاییدبیرون انتقام تمام شب هایی ک نذاشت دودقیقه کنارباباش بخوابم بگیرم
0
1401/07/07
سوال کننده
آره
0
1401/07/07
فاطمه 🚶♀️
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂خدا نکشتت
0
1401/07/07
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
نگران نباشید هیچ کدام نه کالباس نه کیسه آب گرم مشکلی ایجاد نکرده اند اما چنین مواقعی بهتر است شربت معده را امتحان کنید.
الان هم غذا بخورید اما با حجم کم و غذای سبک مصرف کنید، و بعد غذا یک قاشق شربت معده بخورید❤️
نگران نباشید هیچ کدام نه کالباس نه کیسه آب گرم مشکلی ایجاد نکرده اند اما چنین مواقعی بهتر است شربت معده را امتحان کنید.
الان هم غذا بخورید اما با حجم کم و غذای سبک مصرف کنید، و بعد غذا یک قاشق شربت معده بخورید❤️
1
1401/07/07
سوال کننده
ممنون خانم دکترشربت معده لاکسی ژل تهیه کنم خوبه؟
0
1401/07/08
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من بله مناسب و خوب است💓
1
1401/07/08
سوال کننده
مرسی لطف کردید مثل همیشه عالی ب موقع بود ممنونم که هستید❤️❤️❤️
0
1401/07/08
پزشک اوما
عزیزدلم هستید مامان گل و امیدوارم حالتان خوب خوب شود❤️💓❤️💓😊
0
1401/07/08
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



427

