یعنی بیمه تأمین سزارین اول رو قبول نمیکنه؟!
تکمیلی هم دارم تا سقف ۸تومن کم میکنه ولی تو نظرات میخوندم خیلی ها تامین هم استفاده کرده بودن
تامین سز اجباری رو دو تومن میداد زمان زایمان من
یه سال پیش
چرا نشه واسه منو بیمع داد
دکتر برات دلیل بنویسه بیمه میده به دکتر بگو احتمالا زیر میزی بخواد
سزارین اختیاری شامل بیمه نیس
دلیل داشته باشه میده😐
شما زنگ بزنی به بیمارستان بهتون هزینه رو میگن هم بیمه هم آزاد
آره
ولی هر دلیلی رو هم قبول نمیکنن
تامین اجتماعی تو بیمارستان هم ناظر گذاشته ک دلیل بیخودی نیارن
مثلا اگ بنویسن بچه بریچه
خود بیمارستان هم سونو انجام میده
من شنیدم پارسال ک بیمارستان پیامبران خیلییی سخت قبول میکنه سزارین اختیاری رو
اونم بستگی به بیمارستانش داره
گمونم با دکترش صحبت کنه اون بهتر بدونه کجا راحت تر قبول میکنن
من میخواستم برم پیامبران سز اختیاری
رفتم پرسیدم
گفتن سز اختیاری نداریم
دکتر هم همین بهم گفت
الان موندم