لطف میکنید جواب آزمایش رو بگید
0
1401/07/06
سوال کننده

0
1401/07/06
سوال کننده

0
1401/07/06
سوال کننده
برای دیابت و تیروئید و آهن فک کنم بوده
0
1401/07/06
الهه♡
ویتامین دی پایین
0
1401/07/06
الهه♡
قند ناشتا لب مرز
قند دوساعته بالا
قند دوساعته بالا
0
1401/07/06
سوال کننده
یعنی دیابت دارم؟
0
1401/07/06
الهه♡
باید رعایت کنی عزیزم با یکم رعایت ممکنه پائین بیاد
0
1401/07/06
سوال کننده
ممنونم عزیزم
0
1401/07/06
سوال کننده
دیگه برای چیه؟
0
1401/07/06
الهه♡
رعایت کن که خدایی نکرده هفته های بالاتر به مشکل بر نخوری
0
1401/07/06
الهه♡
مقدار آهن خوبه
0
1401/07/06
سوال کننده
باید دکتر رژیم برم
0
1401/07/06
سوال کننده
چون نمیدونم چیا بخورم چیا نخورم
0
1401/07/06
سوال کننده
شیرینی اینا که اصلا نخوردم شاید 1بار
0
1401/07/06
الهه♡
اره باید رژیم مناسب بگیری
0
1401/07/06
💞مریم 💞
عزیزم سابقه تیروئید داری؟
0
1401/07/06
سوال کننده
ممنونم ازت عزیزم
0
1401/07/06
سوال کننده
کم کاری دارم
0
1401/07/06
سوال کننده
قرص میخورم صبح ها
0
1401/07/06
الهه♡
نون و برنج و سیب زمینی و ماکارانی و بستنی و دلستر شیرین جات اینا بیشترین قند رو دارن
0
1401/07/06
💞مریم 💞
تیروئیدتو باید داروهاتو تنظیم شه
0
1401/07/06
سوال کننده
از نونه فک کنم چون اینو میخورم
0
1401/07/06
💞مریم 💞
واسه قندتم خیلی باید رعایت کنی کم خ
0
1401/07/06
💞مریم 💞
کم خونی هم یه کم داری
0
1401/07/06
سوال کننده
قبلا نداشتم قرص آهن رو کنسل کرد
0
1401/07/06
سوال کننده
نمیخورم
0
1401/07/06
💞مریم 💞
فک کنم باید بخوری
0
1401/07/06
سوال کننده
آره دیگه باید شروع بشه
0
1401/07/06
💞مریم 💞
ویتامین دی هم پایینه
0
1401/07/06
سوال کننده
ی وقت بگیرم ببرم دکتر نشون بدم
0
1401/07/06
سوال کننده
جیغ نزنه آزمایش منو ببینه
0
1401/07/06
💞مریم 💞
اهن میخوری یبوست نمگیری؟
0
1401/07/06
سوال کننده
اوایل بارداری داشتم خیلی وقته دیگه نمیخورم قطعش کرد
0
1401/07/06
💞مریم 💞
اگه یبوست میگیری بگو خود اهن رو ننویسه واست جایگزین بنویسه ک اذیت نشی
0
1401/07/06
💞مریم 💞
فروفورت فکر کنم خوب باشه
0
1401/07/06
سوال کننده
حتما بهش میگم چون قبلا داشتم ی شیاف بهم داد گفت اینو استفاده کنم
0
1401/07/06
سوال کننده
چیه عزیزم
0
1401/07/06
💞مریم 💞

0
1401/07/06
💞مریم 💞
اسید فولیک و اهنه
0
1401/07/07
سوال کننده
برای من یادم نیست چیه تو یخچاله باید برم نگاه کنم
0
1401/07/07
سوال کننده
باز ممنونم از شما لطف کردین
0
1401/07/07
زهرا 💜
عزیزم اونایی که پررنگ نوشته جلوش نرمالش رو نوشته باید بین اون عدد های نرمال باشه
0
1401/07/07
سلین حسینی
عزیزم چیزی که من متوجه شدم کم خونی داری
یعنی فاکتورهای خونی لب مرز هستند
قندت لب مرزه کلا صفر نباید هیچ شکر و قند و مواد افزودنی بخوری
اوره هم لب مرزی باید بری دکتر
قرص تیرویید میخوری؟
یعنی فاکتورهای خونی لب مرز هستند
قندت لب مرزه کلا صفر نباید هیچ شکر و قند و مواد افزودنی بخوری
اوره هم لب مرزی باید بری دکتر
قرص تیرویید میخوری؟
0
1401/07/07
سوال کننده
آره عزیزم
0
1401/07/07
سلین حسینی
هیچی نزدیکه خوب بشی دیگه ادامه بده🤗
0
1401/07/07
پزشک اوما
سلام عزیزجانم
در هنگام انجام آزمایش تب یا درد یا بیماری مانند سرماخوردگی یا حساسیت وجود داشته است؟ مشکلات ادراری ندارید؟
در هنگام انجام آزمایش تب یا درد یا بیماری مانند سرماخوردگی یا حساسیت وجود داشته است؟ مشکلات ادراری ندارید؟
0
1401/07/07
سوال کننده
سلام
0
1401/07/07
سوال کننده
فقط خیلی استرس داشتم
0
1401/07/07
سوال کننده
ترشح بد بو دارم
0
1401/07/07
پزشک اوما
ترشحات چه رنگی هستند؟ دارو شروع نشده ؟
0
1401/07/07
سوال کننده
بیشترسفیده
0
1401/07/07
سوال کننده
تازه آزمایش رو دیروز گرفتم
0
1401/07/07
سوال کننده
باید شنبه ببرم دکتر
0
1401/07/07
سوال کننده
خیلی خیلی کم پیش میاد زرد هم باشه
0
1401/07/07
سوال کننده
عفونت شدید؟
0
1401/07/07
سوال کننده
؟
0
1401/07/08
سوال کننده
بی زحمت جواب آزمایش رو میگید
0
1401/07/08
پزشک اوما
عزیزم پاسخ سوالات به ترتیب داده میشود. در آزمایش شما این موارد همه چیز عالی است و فقط این موارد حائز اهمیت هستند :
1. سطح گلبولهای سفید خون بالاتر از حد طبیعی است که میتواند بدلیل همین عفونت باشد سفیکسیم 400 میلی گرم روزی یک عدد تا یک هفته مصرف کنید و اگر ترشحات بدبو همچنان پابرجا ماند برای درمان حضوری مراجعه کنید.
2. کم خونی فقر آهن دارید ، مکمل آهن شروع شود.
3. مشکوک به دیابت بارداری هستید. وضعیت تغذیه را اصلاح کنید. برای رسیدن به این هدف حتما از حجم هر وعده غذای کم کرده و وعده های غذایی را در طول روز تقسیم کنید. کربوهيدرات های زودهضم مانند برنج سفید و ماکارونی تا حد امکان به حداقل میزان برسد. نوشابه، دلستر و آبمیوههای صنعتی را مصرف نکرده و همچنین مصرف تمام مواد دارای شکر مانند انواع بستنی، شیرینی ها و کیک ها را به صفر برسانید. میوه و سبزیجات تازه بخورید اما میوه ها نیز در طول روز تقسیم شوند و یکجا تعداد زیادی میوه خورده نشود. میوه های غنی از قند همچون هندوانه، خربزه، طالبی و انگور اصلا نخورید. نان سبوس دار مصرف کنید. شیر کمتر بخورید.و نتیجه را به اطلاع پزشک خود برسانید تا در مورد روال درمانی و زمان تکرار آزمایش تصمیم گیری شود.
4. کمبود ویتامین دی دارید. روزی یک عدد مکمل ویتامین دی 1000 میلی گرم مصرف کنید.
5. بابت نتایج تیروئید نظر متخصص غدد لازم است ❤️
1. سطح گلبولهای سفید خون بالاتر از حد طبیعی است که میتواند بدلیل همین عفونت باشد سفیکسیم 400 میلی گرم روزی یک عدد تا یک هفته مصرف کنید و اگر ترشحات بدبو همچنان پابرجا ماند برای درمان حضوری مراجعه کنید.
2. کم خونی فقر آهن دارید ، مکمل آهن شروع شود.
3. مشکوک به دیابت بارداری هستید. وضعیت تغذیه را اصلاح کنید. برای رسیدن به این هدف حتما از حجم هر وعده غذای کم کرده و وعده های غذایی را در طول روز تقسیم کنید. کربوهيدرات های زودهضم مانند برنج سفید و ماکارونی تا حد امکان به حداقل میزان برسد. نوشابه، دلستر و آبمیوههای صنعتی را مصرف نکرده و همچنین مصرف تمام مواد دارای شکر مانند انواع بستنی، شیرینی ها و کیک ها را به صفر برسانید. میوه و سبزیجات تازه بخورید اما میوه ها نیز در طول روز تقسیم شوند و یکجا تعداد زیادی میوه خورده نشود. میوه های غنی از قند همچون هندوانه، خربزه، طالبی و انگور اصلا نخورید. نان سبوس دار مصرف کنید. شیر کمتر بخورید.و نتیجه را به اطلاع پزشک خود برسانید تا در مورد روال درمانی و زمان تکرار آزمایش تصمیم گیری شود.
4. کمبود ویتامین دی دارید. روزی یک عدد مکمل ویتامین دی 1000 میلی گرم مصرف کنید.
5. بابت نتایج تیروئید نظر متخصص غدد لازم است ❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- لطفا آزمایش رو تفسیر کنین
- تفسیر آزمایش هورمونی و ناباروری
- ای وی اف کردم چطور بفهمم باردارم یا نه؟
- آزمایش تحمل گلوکز 💗ممنون میشم تفسیر کنید
- آزمایش و سنو انومالی منو تفسیر کنید ممنون😊🌷
- جواب آزمایش سندروم دان
- آزمایشات مربوط ب هفته ۲۲ تا ۲۵
- ج آزمایش رو میتونین تفسیرکنین؟
- سلام دوستان یه سوال راجب غربالگری داشتم اگه میشه کمکم کنید
- دکتر عزیز و خانمها آیا آزمایشام نرماله؟



531

