سلام خسته نباشید
ناف پسرم عفونت کرده بود بردمش متخصص کودکان دوتا پماد داد زیروویت و کورتینیل
من دوتا پماد رو مرتب یک هفتست که دارم روی نافش میزنم و گاز استریل میبندم طبق دستوری که بهم داده بود(روزی چهار بار)
امروز که گازشو کندم دیدم ترشحش این شکلی شده اخه همیشه فقط زرد بود اینبار انگار خون هم قاطیشه😮💨🥺
چرا خوب نمیشه اخه🥲
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



647
1401/07/06







