سلام دوستان خوبید؟
من در اصل موعدم پنج مهر بود ولی سوم مهر شبش پریود شدم
همیشه خونریزیم خیلی زیاد بود یعنی از سوم تا الان رو هم پنج تا نوار هم کثیف نشده و خون پریودیم سیاهه همیشه قرمز بود
البته من با سه تا بی بی مثبت پریود شدم ک ناگفته نمونه افتادم از رو پله ها بعدش درد شدید گرفتم و پریود شدم لازمه برم پیش دکترم؟
پرسش (1401/07/06):
پریودم ولی خونریزیم کمه
484
25
1401/07/06
سوال کننده
0
1401/07/06
مامانی مامان
سلام عزیزم برو ی آزمایش و سنو بده
0
1401/07/06
سوال کننده
مرسی عزیزم اگه تونستم میرم آزمایش میدم
0
1401/07/06
الهام الییی
احتما بارداری هست . برو ازمایش بده و سونو بده . منم این شری خونریزیم سیاه بود برا ۱۰ روز
1
1401/07/06
سوال کننده
یدونه بی بی چک داشتم زدم احساس میکنم خرابه عکسشو میفرستم ببین
0
1401/07/06
الهام الییی
من امروز زدم و هاله داشت بیبی
0
1401/07/06
سوال کننده
اره دیدم کاملا معلوم بود مثبته
0
1401/07/06
سوال کننده

0
1401/07/06
مامان رها ♥️
عزیزم حتما برو دکتر این بی بی به احتمال زیاد مثبته
0
1401/07/06
الهام الییی
یه ذره هاله میبینم من . وقتی زیاد دقت میکنم
0
1401/07/06
سوال کننده

0
1401/07/06
سوال کننده
فلش زدم اینطوری افتاد
0
1401/07/06
سوال کننده
درکل تو عکس زیاد معلوم نیست
0
1401/07/06
الهام الییی
حالا باز تو دوباره یه ازمایش بده .
0
1401/07/06
سوال کننده
زنگ زدم نوبت بگیرم گفتن شنبه میاد دکتر
0
1401/07/06
سوال کننده
میرم ازمایش اگ امروز نشد فردا
0
1401/07/06
الهام الییی
خب امروز برو یه ازمایش بده تو
0
1401/07/06
سوال کننده
باشه عزیزم امروز میرم پس
0
1401/07/06
سوال کننده

0
1401/07/06
سوال کننده
با این دوتا بی بی پریود شدم
صبح زدم شبش پریود شدم
صبح زدم شبش پریود شدم
0
1401/07/06
Zi Zi
احتمالش هست بارداری شیمیایی باشه ولی حتما زودتر برو دکتر ان شاء الله که خیره
0
1401/07/06
مامانِ لِنا 🧚♀️
عزیزم حتمااا یاآزمایش بده یا برو دکتر
0
1401/07/06
سوال کننده
بارداری شیمیایی مگه خونریزی زیاد نداره پس چرا مال من کمه🥺
0
1401/07/06
سوال کننده
امروز نتونستم برم ازمایش بدم فردا اگه شد میرم عزیزم
0
1401/07/06
مامانِ لِنا 🧚♀️
انشالله با خبر خوب میای عزیزم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




