من موعد پریودیم ۱۲ فروردین بود که سه روز شدم اونم خیلی کم بازم دوباره ۲۷ همونجوری شدم ک یه روز و نصف بود باز اونم کم بود طوری که خون قرمز شفاف بود خشک میشد قهوه ای میشد(ببخشیدا) درضمن تو اقدامم دو ماهه این بازم پریودی محسوب میشه عایا؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



643
1398/02/06



