اره عزیزم مشکلی نیست ولی تا زمان شیاف گذاشتن استراحت کن
مرسی گلم همش نگران بودم😚
اوووف منم این سوال چند بار برام پیش اومده هر شب باید بذارم یکی دو بار پیش اومد خونه نبودیم یا تمام شده بود شوهر بدبختو فرستادم نصف شب بگیره اخه میترسیدم مشکلی باشه نمیدونم اگه یه شب نذاری موردی پیش میاد یا نه
سلام حالاامشبوهبچی ولی بنظرم تاخیرننداز
سلام تو این یک ماه هیچوقت تاخیر نداشتم .امشب دیر فهمیدم😑 .ولی صبح زود میخرم میذارم
سلام من ک تو دوران بارداریم هرشب میگذاشتم جلوگیری میکنه از زایمان زودرس حتما استفاده کنید
منم روزی دوتاشیافودوتاآمپول پروژسترون🥴خداروشکربسلامت تموم شد
بچه ها من شیافم امشب تموم شد
۴روز دیگ زایمانمه بنظرتون برا این ۳شب شیاف بخرم؟؟
نه عزیزم نمیخواد
چرااینقدردیرقطع کردی
تا چندهفته باید میزدم مگه
اخه دکترم نگفت قطع کن منم میزدم
سلام مامان جان
وقتتون بخیر 🌹
بله موردی ندارد نگران نباشید ❤️
نه دیگه بسه😅😅 دکتر من یک ماه پیش گفت بسه با اینکه من سقط مکرر هم داشتم
مرسی دکتر جان از پاسخگوییتون 🙏🌸🙏💫🙏