من با پریسا قهقرایی قرار داد داشتم بیمارستان ساسان هم میومد
طول بارداریم خوب بود ولی شب زایمانم نیومد بیمارستان من از ۲ شب بیمارستان بودم تا ۷ صبح
ساعت ۹ صبح تشریف آورد
خودشم نیومد یکی از ماماهای تیمش
پرستارای بیمارستان هم انقدر منو ترسوندن سزارین شدم
بیمارستان ساسان چجور بود برای زایمان؟ رسیدگیشون خوب بود؟ اخلاق و رفتارشون چی
دوسال پیش دخترمو بیمارستان پیامبران زایمان کردم عالی بود همه چی، ولی الان قرارداد نداریم، با ساسان قرارداد داریم
دکترم گفت اینجا از بقیه الله بهتره رسیدگیشون اونجاهم قرارداد دارم
من بیمارستان کسری بودم افتضاح بود
پولِ الکی میگیرن فقط
ولی بخیه هام که عفونت کرد رفتم ساسان عالی بود
واقعا اشتباه کردم نرفتم اونجا
شک نکن به بیمارستان عالیه
کادر باحوصله و مهربون واقعا خوب بودن هزار برابر بهتر از کسری بود
من مرکز نوگل رفتم به نظرم عالی بود خانم قاسمی سریع اومد پیشم اخلاقشم خوبه