ببخشید من جواب میدم دیرتر میشه اما زود تر نه
ن دقیق دوماهگی ببری بهتره دخترمن اصلاتب نکردولی ب جزاستامینوفن جای واکسن روزاول کمپرس سردبزار روز دوم گرم من سردمیزاشتم بچم هی پاشوتکون میداد ورداشتم نزاشتم روزدومم چون هواب اندازه کافی گرم بودگرمم نزاشتم درکل فقط استامینوفن دادم تندتندبهش شیربدی تب نمیکنه
عزیزم مشکل نداره
ولی واکسن ماههای بعد رو هم با همون تاخییر بزن
مثلا ۲ماهگی رو ۳روز دیرتر میزنی
۴ماهگی روهم ۳روز دیرتر بزن
همینطور بعدی هارو
زودتر اصلا نمیزنن برات .
دیرتر شاید اونم نه بیشتر از ی هفته
همیشه دقیق بزن اگر مشکلی نیس سروقت .
نه فقط استامینوفن هر۴ ساعت روز اول چ تب داشت چ نداشت بهش بده حتمااا روز دومم هر۶ ساعت .
کمپرس سرد روز اول . کمپرس گرم روز دوم .
پاهاشو ببندی ک تکون نده بهتره راحت تر میگذرونه با ی شال نخی اروم .
سلام جان دلم به روی قشنگتون
وقتتون بخیر 🌹
خیر واکسن تحت هیچ شرایطی نباید زودتر از زمان مقرر تزریق شود. باتوجه به سن دلبندتان، به جز استامینوفن، شیردهی منظم داشته باشید. بیش از جد لباس تن دلبندتان نکنید. دمای خانه مناسب باشد. طبق روشی که به شما آموزش میدهند نیز کمپرس سرد در روز اول و کمپرس گرم در روز دوم در فواصل منظم روی محل تزریق گذاشته شود ❤️