سلام
نوزاد ۲۳ روزه از شیر مادر و شیرخشک ب ب لاک از اول تولد و ۲ روز است که از شیرخشک اپتامیل استفاده میکنه امروز در مدفوع رگه خلط مشاهده شد، ضمنا از قطره پدی لاکت هم استفاده میکنه دلیل رگه خلط چی میتونه باشه؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



350
1401/07/03




