سلام خاتم دکتر من الان یک هفتس خارش خیلی شددییییید گزفتم..ینی سه روزه شدید شده ولی یک هفته بود داشتم بهم میترونیدازول و سفیکسیم۴۰۰داده بود ک هنوز دارم میخورم..دکترم این هفته تعطیلات بوده و نیستش ک ازش بپرسم.اللن از پنج شنبه بدحدی شدید شده ک خوابو ازچشمام گرفته..چیکار کنم زپدخوب شم.پنحم مهر زایمانمه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



566
1401/07/03



