سلام خانم دکتر من دو روز بعد موعد بی بی گذاشتم منفی بود .۵ روز بعد از موعد مثبت شد و ازمایش دادم تیتر بتا ۷۴ بود امروز ظهر افتادم رو لکه بینی قهوه ای .خداروشکر درد مداوم ندارم ولی گهگاهی خیلی کم شکمم در حد چند ثانیه درد میگیره ول میکنه خیلی نگرانم برای لک ها لطفا راهنماییم کنید .قرار شد ک شنبه برم دوباره همون ازمایشگاه و تکرار کنم ازمایش رو
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



479
1401/06/31





