Ooma
پرسش (1401/06/31):

محاسبه تاریخ زایمان بر حسب سزارین انتخابی

سلام و وقت بخیر ،ایام به کام
من طبق سونو آخری که هفته پیش دادم الان ۳۶هفته و ۴روزمه ،میخواستم بدونم تاریخ زایمان بر حسب سزارین انتخابی چندم مهر میشه؟دکترم حساب کردن گفتن سن سونو از معاینه ای که خودم انجام میدم کمتره ،بر حسب کل سونوهای بارداری به من گفتن ۱۸مهر،اما من احساس میکنم خیلی دیر میشه،لطفا زمان زایمان منو محاسبه کنید،با تشکر

بر اساس ان تی باید سز کنی گلم یا آخرین پریودت
غربالگری اول
غربالگری اول
محاسبه تاریخ زایمان بر حسب سزارین انتخابی
محاسبه تاریخ زایمان بر حسب سزارین انتخابی
محاسبه تاریخ زایمان بر حسب سزارین انتخابی
محاسبه تاریخ زایمان بر حسب سزارین انتخابی
محاسبه تاریخ زایمان بر حسب سزارین انتخابی
محاسبه تاریخ زایمان بر حسب سزارین انتخابی
اینا غربالگری ها و سونو های مهمی که انجام دادم
اینو تو چه تاریخی انجام دادید؟
۲۰فروردین
شما طبق سونو ان تی ۱۶ مهر میشی ۳۸ هفته که زمانی خوبیه برای سزارین حتی میتونید دیرتر زایمان کنید مثلا هفته بعدش
۱۸ مهر که دکترتون گفته دقیقا میشی ۳۸ هفته و ۲ روز که عالیه برای زایمان
ممنون عزیزم پس دکتر درست گفتن
لطف کردی
بله گلم معمولا سزارین رو بر اساس غربالگری اول انجام میدن دکترتون درست گفتن
خواهش میکنم عزیزم
♥️🌹🙏
سلام
منم تاریخ زایمانم 18مهرهست ولی طبیعی
عزیزم زمان زایمان سزارین بر اساس تاریخ پریودی یا ان تی در نظر گرفته میشه
ربطی ب سونوهایی ک اخیرا انجام دادی نداره
من طبق تاریخ پریودی سزارین شدم
بهترین زمان سزارین کی هست؟میشه تا ۴۰ هفته به تعویق بیفته؟
سلام به روی قشنگتون مامان جان
وقتتون بخیر و شاد باشید 💗
شما برحسب سونوگرافی ان تی در تاریخ 18 مهر در ابتدای هفته 39 هستید که بهترین زمان برای انجام سزارین است🌹
سلام ممنونم بزرگوار
خانم دکتر الان توو آینه دیدم لثه آخرم فک پایین گوشت اضافی آورده سفید شده ،چه راه حلی پیشنهاد میدین؟درد هم ندارم
خواهش میکنم جان دلم 💗💗
طبق قوانین لطفا برای رعایت حقوق دوستان سوالات جدید را در تاپیک جدید بپرسید تا من شرمنده شما نشوم🌹🌹
stk: |~|12|~|10_col
پرسیدم خانم دکتر،اما هنوز شما ندیدین
محاسبه تاریخ زایمان بر حسب سزارین انتخابی
جان دلم اگر در بازه زمانی مشخص شده باشد به ترتیب پاسخ داده خواهد شد🌹🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.