با سلام
من حدود دوسال هست که اقدام به بارداری کردم
دوبار iui انجام دادم که منفی شدن
یکبار IVF انجام دادم متاسفانه منفی شد
آزمایشات پرولاگتین خودم و آزمایش اسپرم همسرم رو انجام دادیم که خداروشکر مشکلی نداریم
سوالم این هست که من اصلا ترشح تخمک گذاری ندارم آیا این به این معنی هست که من تخمک ندارم؟
تنها زمانی که ترشح داشتم زمانی بود که داروی سینال اف و منوتروپین استفاده کردم برای ivf
پرسش (1401/06/31):
چرا ترشح تخمک گذاری ندارم
465
22
1401/06/31
سوال کننده
0
1401/06/31
سوال کننده
دوستای عزیزم هرکسی تو این زمینه تجربه ای داره لطفا راهنماییم کنه
خیلی نگرانم
چکار کنم که ترشح تخمک گذاری داشته باشم
خیلی نگرانم
چکار کنم که ترشح تخمک گذاری داشته باشم
0
1401/06/31
☺️مامانِ مهرسا و هامین 😊
شما فقط از کیت تخمک گذاری استفاده کن دیدی مثبت شد اقدام کن
0
1401/06/31
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
سلام عزیزم
لزوما همه ترشح زیاد ک مشخص بشه ندارن عزیزم .همون معمولی هم باشه با کیت تخمک گزاری یا علائم دیگه مثل حرارت بدن . شاید لکه بینی قهوه ای یا صورتی . خلق و خو و ...
میتونی متوجه بشی .
سونو هم دادی تو دوران اقدامت؟؟ ک ببینی فولیکولات چجوری ان؟
لزوما همه ترشح زیاد ک مشخص بشه ندارن عزیزم .همون معمولی هم باشه با کیت تخمک گزاری یا علائم دیگه مثل حرارت بدن . شاید لکه بینی قهوه ای یا صورتی . خلق و خو و ...
میتونی متوجه بشی .
سونو هم دادی تو دوران اقدامت؟؟ ک ببینی فولیکولات چجوری ان؟
0
1401/06/31
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
اگر تخمک نداشتی ک ایوآی و ای وی اف نمیتونستی کنی عزیزم
1
1401/06/31
سوال کننده
سایز فولیکولهام همیشه خوب بودن
همیشه سایز ایده آل رو دارم
منتها نمیدونم چرا نمیشه
خیلی ناراحتم
خیلی نگرانم
همیشه سایز ایده آل رو دارم
منتها نمیدونم چرا نمیشه
خیلی ناراحتم
خیلی نگرانم
0
1401/06/31
سوال کننده
پس چرا باردار نمیشم
0
1401/06/31
سوال کننده
از کیت هم استفاده کردم
3
1401/06/31
Elaheh .
استرس عامل بسیار مهمیه ک نادیده گرفته میشه،باید خودتو بزنی ب بیخیالی منم خیلی درگیر بودم دقیقا ماهی ک گفتم دیگه بیخیال بچه نمیخوام داد چ بهتر ندادم فرقی نداره باردار شدم
0
1401/06/31
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
ان شالله زودی باردار میشی قشنگم .
توکل ب خدا کن ناامید نشو ،تحت نظر پزشک بمون
اگر میبینی دکترت تا الان خوب نبوده میتونی با ی دکتر تخصصی برای بارداری اقدام کنی .
توکل ب خدا کن ناامید نشو ،تحت نظر پزشک بمون
اگر میبینی دکترت تا الان خوب نبوده میتونی با ی دکتر تخصصی برای بارداری اقدام کنی .
0
1401/06/31
سارا کیانی
من همه ی علائم تخمک گذاری رو داشتم ترشح کشسان تخم مرغی ولی باردار نمیشدم یه دوره دارو استفاده کردم هیچ علامتی از تخمک گذاری نداشتم ولی باردار شدم بنظرم به کیت ها هم اعتمادی نیست فقط سونو
0
1401/06/31
سارا کیانی
عکس رنگی گرفتی؟شوهرت آز اسپرم داده؟
0
1401/06/31
سارا کیانی
علاوه بر سایز کیفیت هم مهمه داروها و عرقیجات گرم عطاری هم بخور فولیک اسید مولتی ویتامین ویتامین e خودت و شوهرت بخورین کاسنی برای مرد خیلی خوبه بهش کاسنی بده
0
1401/06/31
سارا کیانی
مغزیجات و خرما بخورید
0
1401/06/31
سوال کننده
تحت درمان کلینیک ناباروریم
ولی از دارو و دکتر خیلی خسته شدم
دیگ روحیه ندارم
ولی از دارو و دکتر خیلی خسته شدم
دیگ روحیه ندارم
0
1401/06/31
سوال کننده
آره انجام دادم
مشکلی نداریم
مشکلی نداریم
0
1401/06/31
سوال کننده
توی این یکسال
انواع و اقسام مولتی ویتامین
فرتیل لید
اوووبوست
هموبرا
ماکاویت
....
کلی استفاده کردم
انواع و اقسام مولتی ویتامین
فرتیل لید
اوووبوست
هموبرا
ماکاویت
....
کلی استفاده کردم
0
1401/06/31
سارا کیانی
عزیزم میدونم خیلی سخته ان شاءالله به زودی دامنت سبز بشه و از دکتر و دارو خلاص بشی
0
1401/06/31
سوال کننده
خدا کنه
واقعا خسته شدم
واقعا خسته شدم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




