سلام خانم دکتر و دوستای گلم
دخترم رفلاکس داره خیلی شیر بالا میاره امشب بردمش دکتر دکتر بهش شربت امپرازول داده ولی خیلی بد مزس بهش دادم همشو بالا اوورد تا کلی بعدش همش حالت عق زدن داشت میتونم با شیر قاطیش کنم بدمش؟؟ که مزش متوجه نشه حتی بعدش هم که شیر دادمش بالا اوورد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



856
1401/06/31






