سلام به روی قشنگتون مامان جان
اصلا چرت نگفتید جانم، در ابتدای بارداری جنین برای تشکیل و ساخت اندام های مختلف بدن خود به انرژی زیادی نیاز دارد، بنابراین متابولیسم یعنی سوخت و ساز بدن افزایش یافته و شما احساس گرسنگی خواهید کرد، بهترین راهکار این است که از حجم هر وعده غذایی کم کرده و به تعداد وعده ها اضافه کنید. یعنی چند قاشق بخورید، کمی صبر کنید و مجددا بخورید. همچنین میان وعده های سالم و مقوی بخورید تا معده خالی نماند 🌹🌹
چقدر خوبه که هستین 🙏❤️
بی نهایت ازتون ممنونم💋💋💋
عزیزم ❤️❤️ممنونم از محبتتون و الهی که همیشه شاد باشید 🌸🌸💗🌸🌸
خانم دکتر اگه شربت لاکسیژن بخورم بده؟؟؟
حالت رفلاکس معده و ترش کردن دارم
عزیزم فعلا در قدم اول شبی یک عدد فاموتیدین مصرف کنید ، اگر جواب نداد بگویید 🌹