Ooma
پرسش (1401/06/30):

سقط بخاطر ضربان قلب

سلام خسته نباشید
من قبلا هم باهاتون مشورت کردم
یکهفته از سونو گرافی که رفتم گفتن قلب نداره حتی داپلر رنگی هم انجام دادم گذشته
انقدر زعفرون خوردم دمنوش خوردم دیروز فشارم رفته بود ۱۸
فقط ازم ترشح خونی کمرنگ میاد
امروز یه کوچولو خونریزی کردم امیدوار شدم
وقتی به دکترم گفتم گفت صبر کن یکم دیگه
۶ هفته ۱ روز قلب نداشت گفت دیگه تشکیل نمیشه
چیکار کنم نمیخام برم بیمارستان نه جونشو دارم پسرمم نمیدونم کجا بزارم
انقدر درد دارم دیشب پتو گاز میگرفتم همه میگن دو سه ساعت دیگه خونریزی میکنی ولی نیومد که نیود
امروزم تا خون دیدم درد شدید داشتم نیومد چیکار کنم اخه
روحیمم خرابه نمیتونم به پسرم برسم..
میشه راهنماییم کنید
تا دلتونم بخاد فیبروم دارم
یکهفته گذاشته 😔

این اخرین سونو گرافی
این اخرین سونو گرافی
معمولا تا ۱۰ هفته زمان میدن واسه تشکیل قلب
ببخشید سوالم بی ربطه ویارت قطع شده تو مدتی ک فهمیدی قلب نداره یا فرقی نداشته؟
نه بالا میارم هوس غذا میکنم هوس دوغ میکنم
اخه داپلر انجام داد گفت دیگه تشکیل نمیشه
صبا استفراغ میکنم
دیگه اگه هم تشکیل شده باشه لیوان لیوان زعفرونو دمنوش خوردم بالا پایین پریدم پله رفتم
گفتن صد در صد قلبش تشکیل نمیشه
هفته پیش ۸ هفته بودم رفتم ضربان نداشت
گفت توی شش هفته رشد نکرده
نه منم تا کورتاژ نکردم علائم داشتم
عزیزم😔
مثل من💔
اخه کورتاژ چرا
مگه با شیاف نمیوفته
چی بخورم اخه 😔😔😔
من‌چون خونریزی اینا نداشتم کورتاژ شدم
من خودمم‌کورتاژ انتخاب کردم‌چون سقط با قرص خیلی سخته البته با کورتاژم خیلیی سخت بود🤦🏻‍♀️
چرا دکتر نمیری دارو بگیری؟
به نظر من کاش صبر کنید و سقط نکنید قلب ۸ به بعد تشکیل میشه
اخه تشکیل شده بود یکهفته بد رفتم دیگه قلب نداشت
دکترم گفت چون درد داری صبر کن.
چه میدونم چرا داد
اخه ده روزم شیاف استفاده کردم چون لکه بینی داشتم
گفت قطع کن به خونریزی بیوفتی
امروز فقط خون دیدم یخورده
نمیاد خیلی درد دارم😔
وایی خدا نگوووو😔
سلام به روی ماهتون فرزانه نازنینم
برقرار و شاد باشید 🌹
عزیزم چرا این کارها را با خودتان می‌کنید؟ از پزشکتان بخواهید دارو نسخه کنند در بیمارستان برایتان کارگذاری شده و بعد به خانه برگردید. نیازی به این کارها نیست، زعفران دیگر اصلا نخورید مگر قصد جانتان را دارید گل من، پیاده روی کنید، نزدیکی کنید و به ارگاسم برسید، دوش آب گرم بگیرید و برقصید
حتما یه متخصص خوب برو
عزیزم درسته سخته اما بدن با بدن واقعاااا فرق میکنه دور و بر من هرکی سقط کرده اصلا اذیت نشده یا تو بیمارستان تنها کسی که درد داشت فقط من بودم ۴نفر دیگه هم برای سقط اومده بودن اصلا درد نداشتن تو گوشیشون بودن با بقیه راحت صحبت میکردن نصف روز کارشون انجام شد و رفتن خونه
برای من درد روحیم باعث شده بود درد جسمیم بیشتر بشه
شرایط و بدن هرکس واقعا متفاوته
حتما پیش یه‌متخصص خوب برو دیگه دارو گیاهی مصرف نکن
توکل به خدا انشاءالله دیگه هیچ وقت همچین اتفاق تلخی رو تجربه نکنی عزیزدلم❤️
کدوم بیمارستان رفتید
خانم دکتر خیلی درد دارم اخه چرا خونریزی نمیکنم😔
میگن کاری نکنی عفونت میکنی درسته؟)
مرسی عزیزم همچنین
عزیزم باید برایتان دارو گذاشته شود، بله نباید بیشتر از حد تعلل کنید🌹
سلام‌عزیزم. من مشابه شما بود شرایطم. با ورزش سنگین و طناب هیچ علامتی نداشتم، نهایتا بیمارستان محب یاس مراجعه کردم، سونو و آزمایش دادم، تایید شد که قلب جنینم تشکیل نشده، بهم دارو دادن و دوروزه سقط شد😔
دوروز موندی بیمارستان؟؟؟
خب من این علامتارو دارم چرا خونریزی نمیکنم؟؟
دکترم میگه خونریزی میکنی صبر ‌کن
لک میبینم درد دارم هیج خبری نیست
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه