Ooma
پرسش (1401/06/30):

تفسیر سونو آنومالی

سلام خانم دکتر میشه لطفا سونو منو ببینید آیا همه چی خوبه؟
واینکه سونو شریان رحمی هم نوشته بود نفهمیدم چرا ممنون میشم راهنماییم کنید

تفسیر سونو آنومالی
تفسیر سونو آنومالی
سلام عزیزم شما ازمایش غربالگری دوم رو دادی؟
سلام عزیزم دکترم نگفت انجام بدم
منم انجام ندادم یکم نگران بودم مرسی ک گفتی
عزیزمی
سلام به روی ماهتون مامان گل
عزیزم در سونوگرافی شما تمام موارد بررسی شده از جمله وضعیت‌جنین ،حجم مایع آمنیوتیک و طول سرویکس و جفت طبیعی هستند و مشکلی دیده نشده است. اما بابت سونوگرافی شریان رحمی یا همان داپلر اینکه چرا درخواست شده را باید از خودشان جویا شوید و نتیجه را گزارش دهید 🌹
خانم دکتر الان آ س آ میخورم آیا ربطی داره
وسوال دیگم خانم دکتر مگه توآنومالی اندامها واین جورچیزا چک نمیشه که سالم‌باشه چرا توآنومالی من ننوشته
جان دلم برای همین درخواست شده نتیجه را به اطلاع پزشک خود برسانید ، بله در آنومالی باید تمام اندام ها ارزیابی گردد، برای شما هم در خطوط اولیه نوشته شده است نگران نباشید فقط به صورت جزئی ننوشته اند🌹
ممنونم عزیزم لطف کردین
خواهش میکنم عزیزجانم زنده باشید ❤️❤️
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه