سلام عزیزم شما ازمایش غربالگری دوم رو دادی؟
سلام عزیزم دکترم نگفت انجام بدم
منم انجام ندادم یکم نگران بودم مرسی ک گفتی
سلام به روی ماهتون مامان گل
عزیزم در سونوگرافی شما تمام موارد بررسی شده از جمله وضعیتجنین ،حجم مایع آمنیوتیک و طول سرویکس و جفت طبیعی هستند و مشکلی دیده نشده است. اما بابت سونوگرافی شریان رحمی یا همان داپلر اینکه چرا درخواست شده را باید از خودشان جویا شوید و نتیجه را گزارش دهید 🌹
خانم دکتر الان آ س آ میخورم آیا ربطی داره
وسوال دیگم خانم دکتر مگه توآنومالی اندامها واین جورچیزا چک نمیشه که سالمباشه چرا توآنومالی من ننوشته
جان دلم برای همین درخواست شده نتیجه را به اطلاع پزشک خود برسانید ، بله در آنومالی باید تمام اندام ها ارزیابی گردد، برای شما هم در خطوط اولیه نوشته شده است نگران نباشید فقط به صورت جزئی ننوشته اند🌹
خواهش میکنم عزیزجانم زنده باشید ❤️❤️