دکتر جان من نتیجه آزمایش مرحله اول رو دادم دوتا نوت برای نتیجه من نوشته که منو نگران کرده، من 30 سالمه و در هفته 13 تست ها رو دادم
امکانش هست براتون فایل آپلود کنم و منو راهنمایی بفرمایید
پرسش (1401/06/30):
اعداد غربال گری اول
441
14
1401/06/30
سوال کننده
0
1401/06/30
سوال کننده

1
1401/06/30
الهام الییی
خب بنظرم درسته همه اش . ریسک هاتم پایینه . مشکلی نداره .
1
1401/06/30
M BANO MJR
همه چی خوبه، فقط چون سنتون بالاست گفته مرحله دوم هم انجام بدین، برای اطمینان کامل
0
1401/06/30
سوال کننده
آخه نوشته hcg بالا هستش. سنم 30 هستش خب
0
1401/06/30
M BANO MJR
عزیزم منم سر پسرم تو همین غربالگری اول پر ریسک شدم
1به 200
ینی مطمئنا بچم سندروم دان بود
مردم وزنده شدم تا آمنیوسنتز شدمو جوابش بیاد
الانم پسرم سالمه سالمه
نگران اینا نباش اصلا
واسه شما هم که اصلا هیچ نشکلی نیست خیالت راحت
بخاطر اینا بچه رو اذیت نکن
استرس بیخودی نگیر
1به 200
ینی مطمئنا بچم سندروم دان بود
مردم وزنده شدم تا آمنیوسنتز شدمو جوابش بیاد
الانم پسرم سالمه سالمه
نگران اینا نباش اصلا
واسه شما هم که اصلا هیچ نشکلی نیست خیالت راحت
بخاطر اینا بچه رو اذیت نکن
استرس بیخودی نگیر
0
1401/06/30
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
عزیزم در غربالگری شما، ریسک محاسبه شده برای تریزومی ۱۸ و 13 در محدوده کم خطر قرار دارد اما در مورد تریزومی 21 یعنی سندروم داون، ریسک محاسبه شده اگرچه مثبت و پرخطر نیست، اما در محدوده حد وسط قرار دارد. به بیانی اگر 1400 خانم و مادر باردار مشابه به شرایط شما باشند، فرزند یک نفر از بیمار و فرزند مابقی سالم است. البته که این رقم ناچیز است اما در علم پزشکی و باتوجه به اینکه بیماری داون درمان پذیر نیست، و همچنین با توجه به عدد mom بتا در صورت صلاحدید پزشکتان بهتر است بررسی های تکمیلی انجام شوند تا مطمئن شویم که کوچولوی شما سالم است. میتوان سل فری دی ان ای یا همان nipt انجام داد و یا اینکه غربالگری مرحله دوم را به شیوه سکوئنشنال در همان آزمایشگاه قبلی که مرحله اول انجام شده، انجام شود. تصمیم گیری نهایی در مورد نوع بررسی مورد نیاز با پزشک شما است. اما مجموعا شرایط از دید من چندان هم نگران کننده نیست و بررسی های تکمیلی برای آرامش خاطر بیشتر توصیه میشوند ، سونوگرافی آنومالی اسکن هم مانند تمام مادران انجام گردد 💗💗
عزیزم در غربالگری شما، ریسک محاسبه شده برای تریزومی ۱۸ و 13 در محدوده کم خطر قرار دارد اما در مورد تریزومی 21 یعنی سندروم داون، ریسک محاسبه شده اگرچه مثبت و پرخطر نیست، اما در محدوده حد وسط قرار دارد. به بیانی اگر 1400 خانم و مادر باردار مشابه به شرایط شما باشند، فرزند یک نفر از بیمار و فرزند مابقی سالم است. البته که این رقم ناچیز است اما در علم پزشکی و باتوجه به اینکه بیماری داون درمان پذیر نیست، و همچنین با توجه به عدد mom بتا در صورت صلاحدید پزشکتان بهتر است بررسی های تکمیلی انجام شوند تا مطمئن شویم که کوچولوی شما سالم است. میتوان سل فری دی ان ای یا همان nipt انجام داد و یا اینکه غربالگری مرحله دوم را به شیوه سکوئنشنال در همان آزمایشگاه قبلی که مرحله اول انجام شده، انجام شود. تصمیم گیری نهایی در مورد نوع بررسی مورد نیاز با پزشک شما است. اما مجموعا شرایط از دید من چندان هم نگران کننده نیست و بررسی های تکمیلی برای آرامش خاطر بیشتر توصیه میشوند ، سونوگرافی آنومالی اسکن هم مانند تمام مادران انجام گردد 💗💗
0
1401/06/31
سوال کننده
تنتون سلامت. ممنون عزیزم
1
1401/06/31
سوال کننده
ممنون از پاسختون 🙏🌹
0
1401/06/31
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من 🌹❤️🌹
0
1401/06/31
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




