سلام خانما توروخدا بیاید بگید مال شما کی تموم شد خسته شدم یه آب خوردن درست حسابی هم برا من شده ارزو😭😭
0
1401/06/30
maman mahed 👼
سلام عزیز خوش شانس باشی دو سه هفته دیگه کم میشه
3
1401/06/30
گل بهار 🌺
مال من ۱۸ هفته بهتر شدو ۱۹ هفته دیگه تموم شد . ولی حالا رفتم تو مرحله ترش کردن و سوزش معده 😐😐😐
0
1401/06/30
زری مامان فرنیا 🌸
برا منم دیگه اخر 18 هفتگی تموم شد هم تهوع هم معده درد، اما الان چند روزه دوباره یه کم معده درد دارم و بعصی وقتا ترش میکنم
0
1401/06/30
سوگل "مامان میکائیل"
من بارداریم هیچ مشکلی نداشتم جز همین تهوع لعنتی ک حتی به خاطرش بستری شدم
0
1401/06/30
سوگل "مامان میکائیل"
من تا سه ماه اول شدید بود بعدش با قرص فقط کنترل میشد
0
1401/06/30
شبزاد ۷۱ms
تموم میشه عزیزم دیگه چیزی نمونده یکم دیگه تحمل کن ،سخته ولی چاره ای نیست آروم آروم کمتر میشه و یهو میبینی دیگه تهوع نداری😢
0
1401/06/30
سوال کننده
امانمو بریده
0
1401/06/30
سوال کننده
من الان همه رو باهم دارم تهوع معده درد ترش کردن و....
1
1401/06/30
سوال کننده
منم قرص دمیترون میخوردم لعنتی یبوست اذیتم میکرد دیگه گذاشتم کنار از اون لحاظ بهترم ولی تهوع امانمو بریده
0
1401/06/30
سوال کننده
یعنی همش گشنمه تشنمه. تهوع دارم معده درد دارم نمیدونم چیکار کنم 😭
0
1401/06/30
سارینا🧚 🤍🍓
سلام من هنوز دارم همش میگفتن۳ماه ب بعدتموم میشه تازه بدترم شد😒😒
0
1401/06/30
fatemeh s
و منی که هنوزم اینارو دارم کم شده با قرص کنترل میکنم ولی معدم خوب نمیشه همش اذیتمهم گشنمه هم معدم سنگینه
0
1401/06/30
سوال کننده
من چند روز تو 14 هفته بهتر بودم باز از اول شروع شد😭
وای بو بهم میخوره که دیگه هیچی مستقیم 🤢
وای بو بهم میخوره که دیگه هیچی مستقیم 🤢
0
1401/06/30
سارینا🧚 🤍🍓
دکتر به من آندسترون داده خیلی خوبه یبوستم نمیاره
0
1401/06/30
سارینا🧚 🤍🍓
من ازعصرحالت تهوعم شروع میشه تاشب موقع خاب😐
0
1401/06/30
سوال کننده
وای نه توروخدا برحسب جنسیت نی نی ممکنه ادامه دار باشه؟
0
1401/06/30
سوال کننده
مال منم یه چیز مثل همین کلمه بود. وای نه یبوست بیچارم کرده بود
ازبس آب نمیخورم از تهوع آپشن جدیدم بهم اضافه شده سنگ کلیه وعفونت شدید😥
ازبس آب نمیخورم از تهوع آپشن جدیدم بهم اضافه شده سنگ کلیه وعفونت شدید😥
0
1401/06/30
🍃somayye 🍃
من فقط تهوع نیست همش بالا میارم😪😥
0
1401/06/30
سوال کننده
من خیلی خودمو کنترل میکنم ولی کافیه حس تهوعم با بوی که دوس ندارم به مشامم برسه تمومه 😫🤮
0
1401/06/30
🍃somayye 🍃
قرص هامو میخورم بالا میارم 😥😥
0
1401/06/30
سوال کننده
واسه من یه چرک خشک کنم اضافه شده😥 به خاطر عفونت شدید 12 ساعت یه بار
0
1401/06/30
🍃somayye 🍃
دقیق منم همینطورم کافیه بعد کسی برم دسشویی درجا بالا میارم یا آشغال بندازم تو زباله دونی درجا بالا میارم
0
1401/06/30
🍃somayye 🍃
من روزی شیش تا قرص میخورم
0
1401/06/30
سوال کننده
وای دستشویی که نگو😢انگار همه بوها اونجا جمع شده
0
1401/06/30
🍃somayye 🍃
چقدر مثل هم هستیم😄
0
1401/06/30
سوال کننده
من از بالا وسط پایین دارم دارو مصرف میکنم 😂
0
1401/06/30
سوال کننده
یعنی دوراز جون پدرم در اومده. یه غذای سیر نتونستم بخورم😭
0
1401/06/30
🍃somayye 🍃
تازه من هنوز دکتر بهم مکمل ها نداده مولتی ویتامین بازم قراره بهشون اضافه بشه
0
1401/06/30
سوال کننده
واقعا چقدر شما منید😂منم هنوز اسید فولیک ویتامین دی میخورم. به اون مراحل بالاتر نرسیدم
0
1401/06/30
🍃somayye 🍃
منم همینطورم بعدش من از اول بارداری حالم از گوشت قرمز با مرغ بهم میخوره کافیه فقط بوشون بهم بخوره میارم بالا دیگه اصلا لب نمیزنم به گوشت
0
1401/06/30
🍃somayye 🍃
یه چیز دیگم اذیتم میکنه از اول بارداری تا الان همش پشت سرهم سرفه میکنم به خدا دیگه توان ندارم اینقدر سرفه یه غذا نمیتونم راحت بخورم
0
1401/06/30
سوال کننده
واسه من انگار شده انتخاب نی نی. هرچی دوس داره یه کوچولو میتونم بخورم. وای به روزی که دوس نداشته باشه همشو بالا میارم
0
1401/06/30
سوال کننده
سرما نخوردی دکتر نگفت سرفه ات برای چیه
0
1401/06/30
🍃somayye 🍃
من قرص تیرویید قرص ویتامین دی قرص سیدرال فورت واسه کم خونی قرص فروس سولفات واسه کم خونیم قرص کلسیم و قرص اسید فولیک ۵ میخورم هرروز
0
1401/06/30
🍃somayye 🍃
نه سرما نیست آلرژی گرفتم
0
1401/06/30
سوال کننده
من اسید فولیک ویتامین دی. شیاف. چرک خشک کن. آمپول انوکسا هرروز
از بالا وسط پایین نمیدونم به کی برسم😂
از بالا وسط پایین نمیدونم به کی برسم😂
0
1401/06/30
🍃somayye 🍃
کره بادام زمینی خوردم نمیدونستم بهش آلرژی دارم از وقتی اونو خوردم سرفه شروع شده
0
1401/06/30
سوال کننده
نشاسته کم کم درست کن بخور از حالت بد میشه فقط آب ولم کنارت باشه
0
1401/06/30
🍃somayye 🍃
حالا مامانم میگه احتمالا سرفم واسه قرص تیرویید باشه چون مامانمم قرص تیرویید مصرف میکرد سرفه میکرد
0
1401/06/30
سوال کننده
قرص ضد حساسیت نمیشد دکتر بهت بده
0
1401/06/30
🍃somayye 🍃
وای سخته امپول زدن خدا بهت کمک کنه
0
1401/06/30
سوال کننده
شایدم اینطوری باشه. بازم حتما از دکترت بپرس یه راه حلی بهت بده بیشتر از این اذیت نشی
0
1401/06/30
🍃somayye 🍃
واسه الرژی خوبه؟
0
1401/06/30
سوال کننده
اونم باز قابل تحمل تره
فقط این تهوع لعنتی تموم بشه
فقط این تهوع لعنتی تموم بشه
0
1401/06/30
🍃somayye 🍃
نه بهم نداد
0
1401/06/30
سوال کننده
بیشتر به خاطر سرفه ات میگم که گلوت اذیت نشه.
0
1401/06/30
🍃somayye 🍃
دیگه تا آنومالی فعلا نمیتونم برم مگه اون موقع بهش بگم
0
1401/06/30
سوال کننده
حتما راه حلی باید داشته باشه بهش باز تاکید کنن خوب نشدی
0
1401/06/30
🍃somayye 🍃
خدا کمک کنه این چندماه باقی مانده رو راحت بگذرونیم واقعا سخته تهوع و استفراغ
0
1401/06/30
سوال کننده
نی نی برا شما چی حدس زدن
0
1401/06/30
🍃somayye 🍃
مرسی عزیزم حتما امتحان میکنم
0
1401/06/30
سوال کننده
خیلی زیاد انشاالله قسمت هیچ کس نشه این حال بد
0
1401/06/30
🍃somayye 🍃
به خدا شبها موقع خوابم از بس سرفه میکنم نمیتونم راحت بخوابم
0
1401/06/30
🍃somayye 🍃
نه گفت اصلا مشخص نیست جنسیت
0
1401/06/30
🍃somayye 🍃
از شما معلوم بود
0
1401/06/30
🍃somayye 🍃
انشالله
0
1401/06/30
سوال کننده
آب ولرم با عسل وآبلیمو کم قاطی کن بخور اونم برا سرفه خوبه
هرسری سرفه میکنی یه کوچولو بخور
هرسری سرفه میکنی یه کوچولو بخور
0
1401/06/30
🍃somayye 🍃
شما هفده هفته و چند روزی الان؟تاریخ اخرین پریودیت کی بوده
0
1401/06/30
🍃somayye 🍃
عسل میگن گرم میترسم بخورم آبلیمو طبیعی چندبار امتحان کردم فایده نداشت
0
1401/06/30
سوال کننده
من ان تی احتمال پسر داد
چندروز پیش 15 هفته 4روز بودم به خاطر سنگ کلیه سونو اورژانسی شدم احتمال دختر داد. موندم فعلا بین دوراهی
دوتا سونو جاش مختلف بود
چندروز پیش 15 هفته 4روز بودم به خاطر سنگ کلیه سونو اورژانسی شدم احتمال دختر داد. موندم فعلا بین دوراهی
دوتا سونو جاش مختلف بود
0
1401/06/30
🍃somayye 🍃
سونو انومالی میگن دیگه دقیق میگن چیه جنسیت
0
1401/06/30
🍃somayye 🍃
انشالله هرکدوم دوست داری اون باشه من خودم عاشق دخترم
0
1401/06/30
سوال کننده
زیادش ومدت دار مصرف بشه خوب نیس اما به مقدار خیلی کم مشکلی نداره
من الان برنج زعفرون حسابی میخورم با اینکه میگن زعفرون خوب نیس وفلان
من الان برنج زعفرون حسابی میخورم با اینکه میگن زعفرون خوب نیس وفلان
0
1401/06/30
سوال کننده
16 هفته ودو روز به حساب سونو. 16 هفته 4روز به حساب پریودی
8خرداد
8خرداد
0
1401/06/30
🍃somayye 🍃
اونم حتما باید امتحان کنم خدا کنه خوب بشه سرفم
0
1401/06/30
🍃somayye 🍃
عه من اخرین پریودیم ۹ خرداد بوده پس یک روز از من جلوتری
0
1401/06/30
سوال کننده
فقط میگم سالم باشن نی نی ها همین جنسیتم هرچی خدا صلاح میدونه
0
1401/06/30
نرگس مهر
درکت میکنم سه ماه اول که برای من کابوس بود
هر شب گریه میکردم از حالت تهووع
هر شب گریه میکردم از حالت تهووع
0
1401/06/30
سوال کننده
بله عزیزم
0
1401/06/30
🍃somayye 🍃
مگه دوقلو بارداری؟
0
1401/06/30
سوال کننده
واسه من هنوزم ادامه داره. گفتم بعد 3ماه حتما تموم میشه
0
1401/06/30
سوال کننده
کل نی نی ها رو گفتم😊من غلط مت تو همین یه دونش موندم خواهر😂
0
1401/06/30
🍃somayye 🍃
آها
انشالله به سلامت نی نی هامون بغل بگیریم❤
انشالله به سلامت نی نی هامون بغل بگیریم❤
0
1401/06/30
سوال کننده
انشاالله عزیزم
0
1401/06/30
🍃somayye 🍃
من عاشق دوقلو هستم خیلی دعا کردم دوتا باشن ولی خواست خدا یکی بود بازم شکرش
1
1401/06/30
سوال کننده
انشاالله بعدی قسمتت بشه دوقلو. کلا بچه شیرینه خدام توانشو بهت میده
0
1401/06/30
🍃somayye 🍃
انشالله به امید خدا❤
0
1401/06/30
سوال کننده
🌹😘
0
1401/06/30
عسل م
فقط میتونم بگم روزی که بلند شدی دیدی حالت تهوع و معده درد نداری روز به یادماندنی برات میشه😁
1
1401/06/30
سوال کننده
واقعا. باید جشن بگیرم😢
0
1401/06/30
Maryam pormehr
من حالت تهوع صبحگاهیم قطع شده بود و شبا حالم بد بود
باز صبحگاهیه شروع شده.
از هفته ی ۶ بارداری تهوع دارم در طول روز هی بالا میارم و با دمیترون زندگی میونم.معده ام دیه پوکید🥲
باز صبحگاهیه شروع شده.
از هفته ی ۶ بارداری تهوع دارم در طول روز هی بالا میارم و با دمیترون زندگی میونم.معده ام دیه پوکید🥲
0
1401/06/30
مرجان رنجبر
وای فکر میکردم من فقط اینطوریم..چراتموم نمیشه این حالت تهوع لعنتی..خداخودش کمکمون کنه
0
1401/06/30
مرجان رنجبر
سوالم اینه میشه قطره متوکلو پرامید خورد ضرر نداره..شنیدم خوبه برای حالت تهوع
0
1401/06/30
ساراز ز
اخر ۱۸ فتگی خیلی بهتر شد.
0
1401/06/30
سوال کننده
من از همون اول صبح ظهر شب دارم. معده ام داغونه همیشه حس گرسنگی دارم. چیزی هم که میخورم دوس نداشته باشم ببخشید بالا میارم 😭
0
1401/06/30
سوال کننده
به من گفتن وارد 4ماه بشی تموم میشه. ولی 4ماهم داره تموم میشه هیچی به هیچی 😐
0
1401/06/30
سوال کننده
واسه شمام شدید بود
0
1401/06/31
مریم ح
سلام دوستان منم اینجوری بودم یک ماه تمام هرروز زیر سرم بودم تا پنج ماهگی تموم شد اونم بزور سروم و امپولخیلی سخت گذشت هیچیم نمیتونستم بخورم
0
1401/06/31
مریم ح
اره منم از هفته شونزده یواش یواش کم شد تا اخر پنج تموم شد
0
1401/06/31
سوال کننده
عزیز منم 16 هفتم تموم شد ولی حس میکنم باز بیشتر شده
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- تهوع از هفته ۳۸ بارداری؟؟؟
- تهوع در هفته ۸ بارداری😭
- hcg و ایجاد تهوع و سرگیجه
- نداشتن حالت تهوع در هفته ششم بارداری
- بارداری بدون علامت ممکنه؟
- سلام من ۳۲هفته ۳روزهستم حالت تهوع گرگرفتگی دارم بالا میارم بچم بزرگه هی بالامیارم شکمم سفت میشه دردمیکنه چیکارکنم داشتن تهوع عادیه؟تواین هفته؟ کسی مثل من بوده؟ خیلی نگرانم ممنون میشم جوابموبدین.😭😭😭
- سلام من ۳۲هفته ۳روزهستم حالت تهوع گرگرفتگی دارم بالا میارم بچم بزرگه هی بالامیارم شکمم سفت میشه دردمیکنه چیکارکنم داشتن تهوع عادیه؟تواین هفته؟ کسی مثل من بوده؟ خیلی نگرانم ممنون میشم جوابموبدین.😭😭
- لطفا کمکم کنید بی اشتهایی و تهوع بعد از زایمان
- خانوما بیاین بگین چکارکنم دیووونه شدم
- تهوع بارداری در هفته 13



919

