Ooma
پرسش (1401/06/29):

داروی مجاز سرماخوردگی در هفته ۳۴

سلام وقتتون به خیر
من هفته ۳۴ هستم سرما خوردم و سه روزه فقط عطسه و آبریزش بینی دارم
دارویی هست که بتونم مصرف کنم؟

سلام به روی قشنگتون مامان جان
وقتتون بخیر 🌹🌹
بله جانم می‌توانید از سیتریزین شبی یک عدد کمک بگیرید و اگر شرایط کنترل نشد شربت سیم پرگناکلد بخورید و در نهایت جهت ارزیابی دقیق تر مراجعه کنید 🌹🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه