منم از همون اول توی نقطه اتصال کمر به لگن درد داشتم ،یکم با استراحت بهتر میشدم کیسه اب گرم میزاشتم رو کمرم ،ولی دوباره خودش درد میگرفت ، الان هم ک افتضاح بعضی وقتا یه جوری درد میگیره میخوام گریه کنم
زیاد سرپا نباش اگه بودی سعی کن صاف وایسی ،
من ک کلا استراحتم 🥺🥺انشالله تموم بشه
منم از اول داشتم ، هی ول میشه هی میگیره ، کاریش نمیشه کرد تو حاملگی این دردا زیاده باید تحمل کنی دیگه.
درد لگن اوایل بارداری عادی هست
بعد من هر دوره که به تاریخ پریودیم میرسیدم این درد و داشتم
الانم به تاریخ پریودی میرسم درد دارم
منم اوایل همین بودم رفتم دکتر بهم شیاف داد بهتر شدم .الانم که شبا از دردش خواب ندارم
پ خیلی بده اگه تا اخر همراه ادم باشه🥺🥺
سلام به روی ماهتون عزیزم
عزیزم يبوست یا نفخ ندارید ؟
عزیزم بنابراین صرفا استراحت خود را افزایش دهید و فقط در یک موقعیت دراز نکشید تغییر موقعیت دهید. میتوانید اگر طولانی مدت می نشینید زیر استخوان لگن بالش های مخصوص بگذارید، این مساله ناشی از خود بارداری است🌹
ممنون خانوم دکتر،حداقل خیالم راحت شد😍
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی ، انشالله همیشه در آرامش باشید گل من❤️