سلام وقت بخیر دخترم 2ماه و نیمش شده تبش 38بود الان اومده روی 35 مونده باید چیکار کنم دکترا فقط قطره استامینوفن گفت بده
1
1401/06/29
آوا جون ...
دختره منم دقیقا تو دوماهو نیم اینجوری شد الکی تب میکرد تا ۳۸.۵ میرفت خودم استا میدادم چند روز اینجوری شد بردم ازمایش گرفتن از بچه گفتن چیزی نیس عفونت نداره نمیدونم از چی بود اگه علائم دیگه ای نیومد خودش درست میشه ایشالا
1
1401/06/29
الهام الییی
۳۵ پایین نیست ؟ دمای بچه ها معمولا رو ۳۶.۵ اینا هست .
1
1401/06/29
❤mahur❤ ❤mahak❤
چرا تب کرده یهو؟؟
ممکنه گرمش بوده اون لحظه دمای بدنش بالا رفته
ممکنه گرمش بوده اون لحظه دمای بدنش بالا رفته
1
1401/06/29
فاطمه 👩👧❤
۳۵ کمه لرز نکرده باشه بچه
0
1401/06/29
پزشک اوما
سلام مامان جان
وقتتون بخیر 🌹
در موارد اورژانسی مانند این به تاپیک پشتیبانی اعلام کنید تا من سریعتر متوجه پیام شما بشوم. الان حال دلبندتان چطور است ؟
وقتتون بخیر 🌹
در موارد اورژانسی مانند این به تاپیک پشتیبانی اعلام کنید تا من سریعتر متوجه پیام شما بشوم. الان حال دلبندتان چطور است ؟
0
1401/06/30
سوال کننده
بله 35پایینه
0
1401/06/30
سوال کننده
مچکرم. تبش قطع شده و حالتهای سرماخوردگی رو داره.
البته خودمم تب کردم و بدن درد دارم الان توو شیر دادن بهش میترسم حالش بدتر بشه بیشتر شیرخشک بهش میدم
البته خودمم تب کردم و بدن درد دارم الان توو شیر دادن بهش میترسم حالش بدتر بشه بیشتر شیرخشک بهش میدم
1
1401/06/30
پزشک اوما
خداروشکر مامان گل ،همیشه در دادن استامینوفن دقت کنید که. زیاده روی نشود، خودتان هم دولایه ماسک بزنید و شیردهی را ادامه دهید دلیلی برای قطع شیردهی وجود ندارد
1
1401/06/31
سوال کننده
مچکرم🙏
0
1401/06/31
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من🌹🌹
0
1401/06/31
پزشک اوما
stk: |~|12|~|10_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



293

