سلام خدمت خانم دکتر عزیز و اومایی های مهربونم
من 26ماه پیش پریود شدم
این ماه هم 26پریود میشدم که دو روزه خبری نیست
و هیچ علایمی هم ندارم
آیا در دوران شیردهی عادی هست ؟
روش جلوگیری هم کاندوم و طبیعی
میترسم از بارداری ، قرص هم به بدنم نمیسازه
معده دردهای بدجور میگیرم
ولی این ماه بگذرونم به سلامتی ماه بعد حتما قرص میخورم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1264
1401/06/28




